OfficeGrip_logo

Hoe maak je een plan in Microsoft Planner

Wanneer u zich aanmeldt bij Planner, ziet u een plan voor elk van uw Office 365-groepen.Ga als volgt aan de slag: 

  1. Selecteer een plan onder Favoriete plannen of Alle plannen.
    OF
  2. Start een nieuw plan door Nieuw plan te kiezen.

Kies een plan of klik op Nieuw plan

Als u ervoor kiest om een nieuw plan te starten:

  1. Geef het plan een naam.
  2. Kies wie het plan kan zien.
  3. Voeg een beschrijving toe.
  4. Selecteer Plan maken.

Een planning maken

Door een plan te maken, wordt er ook een nieuwe Office 365-groep gemaakt, zodat u en de personen met wie u werkt gemakkelijk kunnen samenwerken, niet alleen in Planner, maar ook in OneNote, Outlook, OneDrive enzovoort.

OPMERKING : Wat is het verschil tussen ‘openbaar’ en ‘persoonlijk’? Openbare plannen zijn zichtbaar voor iedereen in uw organisatie. Persoonlijke plannen zijn alleen zichtbaar voor personen die u hebt toegevoegd aan het plan. Wanneer personen in uw organisatie zoeken naar plannen, worden er alleen openbare plannen in de zoekresultaten weergegeven. Wanneer u een plan openbaar of persoonlijk maakt, moet u niet vergeten om ook de Office 365-groep openbaar of persoonlijk te maken.

Wat moet ik daarna doen?

Wanneer u een plan hebt gemaakt, kunt u taken toevoegen aan de lijst met activiteiten die moeten worden uitgevoerd.

Deel dit artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!