Cloud PBX

Cloud-PBX-pagina

Een telefoon die op uw bureau staat? Dat hebben u en uw collega’s helemaal niet meer nodig. Als u gebruik maakt van Cloud PBX kunt u overal zakelijk bellen, dus niet alleen vanaf uw eigen bureau.
Vervang je traditionele telefoonsysteem door een verzameling oproepfuncties met een telefoonsysteem in Office 365. Voer op kantoor, thuis of onderweg zakelijke gesprekken via je telefoon, pc of mobiele apparaat.

Met Cloud PBX kunt u overal flexibel bellen, naar zowel binnenlandse als buitenlandse nummers, zakelijk of privé. Zo lang u maar beschikt over een internetverbinding en een Windows, iOS of Android laptop, desktop of mobiel device.

Cloud PBX is beschikbaar als onderdeel van het Office 365 Enterprise E5-abonnement.

 
 
Cloud Werkplek 1

Werkt naadloos met Office 365


Voer je zakelijke telefoonsysteem uit in de cloud en elimineer de noodzaak voor traditionele PBX-hardware en de daaraan verbonden onderhoudskosten.
 
Doordat Cloud PBX is inbegrepen bij Office 365, is je systeem altijd up-to-date en voorzien van geavanceerde functies.

Cloud Werkplek-2

Werkt voor al je gesprekken


Stap eenvoudig van je oude systeem over op Office 365 met bedrijfstelefoonfuncties. Je kunt gesprekken met één aanraking beantwoorden, doorschakelen, in de wacht zetten en hervatten.
Zet standaardgesprekken direct om in productieve samenwerkingssessies met tekst, video en bureaubladdeling.
globaal-schaalbaar

Globaal schaalbaar


Verbind je telefoonsysteem met het wereldwijde netwerk van Microsoft en profiteer van de kracht van de Microsoft-cloud waar je bedrijf zich ook bevindt.
 
Je kunt zelfs je eigen operatorverbinding gebruiken om met eenvoudige on-premises software naar vaste en mobiele telefoons te bellen.
 
 
cloud-pbx

Wat kunt u met Cloud PBX


  • Gebruik maken van de meeste functionaliteiten van Skype for Business, ook als diegene die u belt geen Skype for Business heeft.
  • Flexibel vanaf elke locatie binnen uw organisatie en daarbuiten bellen.
  • Een gesprek opnemen en starten via Skype for Business en de integratie binnen Outlook.
  • Een gesprek doorsturen/doorgeven aan een andere collega of device.
  • Een gesprek doorsturen/doorgeven op basis van de (zichtbare) beschikbaarheid/status van een collega.
  • Nog veel meer!
cloud-pbx-2

Waarom Cloud PBX?


U kunt Cloud PBX zien als een extensie voor uw Skype for Business licentie. Het maakt u en uw organisatie in veel opzichten flexibeler.

Dit komt vooral door het feit dat u niet meer ‘vast zit’ aan uw eigen werkplek. U heeft met Cloud PBX uw vaste telefoonlijn voortaan altijd bij u.

Daarnaast is de combinatie met Skype for Business interessant omdat het uw interne communicatieproces optimaliseert.