Alle informatie die jij als admin nodig hebt over SharePoint in één gids! In de SharePoint voor admin gids bespreken wij alle functionaliteiten en handige functies die jij kunt gebruiken.
Met SharePoint wordt er één centrale plek gecreëerd om gegevens in op te slaan. Werknemers krijgen de mogelijkheid om vanaf elke locatie toegang te hebben tot bedrijfsgegevens.
Voor admins is het mogelijk om meer overzicht te krijgen in het gebruik van de IT-omgeving. SharePoint geeft admins de mogelijkheid om de omgeving optimaal te beheren en in te richten.
Met SharePoint maken organisaties gebruik van een veilige omgeving. Admins kunnen namelijk verschillende beleidsinstellingen toepassen.
Met verschillende rapportagemogelijkheden kunnen admins de beveiliging in de gaten houden.
Op basis van rechten krijgen gebruikers toegang tot gegevens. Deze kunnen door admins worden toegewezen, waardoor er controle blijft binnen de organisatie.
SharePoint maakt het voor werknemers makkelijker om gegevens te delen en te bewerken.
SharePoint is een flexibel platform dat op verschillende manieren kan worden ingericht. Daarom past SharePoint bijna bij alle type organisaties.
SharePoint is een uiterst veilig platform voor zakelijk gebruik. Het biedt verschillende beveiligingsmogelijkheden die ingesteld kunnen worden door een IT-beheerder. Dit maakt het flexibel en veilig tegelijkertijd.
Als admin is het mogelijk om verschillende soorten rechten toe te wijzen. Deze rechten leggen wij verder uit in ons eBook.
Een SharePoint omgeving kan met verschillende soorten technieken worden beveiligd. Wij benoemen een aantal van deze mogelijkheden in ons eBook.