Office Delve

Delve-banner

Office Delve is de tool in Office 365 waarmee je snel inzicht krijgt in de content die voor jou relevant is. Met Delve kun je de gegevens vinden die op dit moment waarschijnlijk het meest interessant voor je zijn. Gebruik Delve om uw Office 365profiel te beheren, en om overal in Office 365 de informatie te ontdekken en te organiseren die op dit moment waarschijnlijk het meest interessant voor u is.
 
 

Delve-1a

Inhoud bekijken die relevant is voor u


Office Delve haalt op u afgestemde inhoud op uit Office 365. Met behulp van Office Graph toont Delve u informatie op basis van waaraan u werkt en welke trends rondom u plaatsvinden. In Delve worden nooit machtigingen gewijzigd. U ziet dus alleen documenten waarvoor u al gemachtigd bent om deze te openen. Andere personen zien uw privédocumenten niet.

Vinden wat u zoekt


U vindt snel de informatie die u zoekt met intuïtieve weergaven, zoals Mijn werk en Gedeeld met mij. U vindt eenvoudig documenten die u eerder hebt gezien, zonder dat u de titel , auteur of opslaglocatie van het document moet onthouden. Ontdek nieuwe informatie op uw Startpagina, ga terug naar uw eigen documenten op uw profielpagina (Ik) en bekijk informatie over andere Personen op hun profielpagina’s. U kunt documenten ook terugvinden in Favorieten of zoeken naar documenten via borden.
Delve-2
Delve-3

Verbinding maken met personen, documenten en ideeën


In Delve ziet u hoe u en uw collega’s verbinding maken met documenten en elkaar. U typt gewoon een naam om te zien waaraan die persoon werkt en welke trends rondom deze persoon plaatsvinden. Met Delve kunt u gemakkelijker dan ooit verbonden blijven met anderen, relaties opbouwen en informatie uitwisselen. U en anderen in uw organisatie hebben een eigen profielpagina in Delve. Met behulp van deze profielpagina’s kunt u informatie vinden over personen en door personen, en kunnen anderen u vinden. Daarnaast kunt u met anderen communiceren rechtstreeks vanaf hun profielpagina.