eBook

Betrokkenheid van eerstelijns medewerkers: waarom het zo belangrijk is

Alle downloads

eBook: Betrokkenheid van eerstelijns medewerkers: Waarom het zo belangrijk is

Eerstelijnsmedewerkers zijn van kritiek belang voor het succes van je organisatie. Ze zijn de eersten die zien hoe een product vorm krijgt, de eersten die interacties aangaan met je klanten en de eersten die je merk vertegenwoordigen.

Eerstelijnswerkers vormen vaak het merendeel van je personeelsbestand. Het zijn de mensen achter de balie, die de telefoon opnemen, in de klinieken, op de werkvloer en in het veld. Ze vormen de ruggengraat van de grootste sectoren ter wereld en zonder hen zouden de ambities van heel veel organisaties nooit kunnen worden verwezenlijkt.

In dit eBook ontdek je hoe je betrokkenheid kunt stimuleren met Microsoft 365, met hulpmiddelen voor:

  • Identiteits- en toegangsbeheer
  • Planning- en taakbeheer
  • Communicatie en community
  • Training en onboarding
Betrokkenheid-van-eerstelijnsmedewerkers-waarom-het-zo-belangrijk-is-2

    Ja, ik ga akkoord met het ontvangen van aan mij gerichte berichten over producten, evenementen en acties van OfficeGrip. OfficeGrip mag contact met mij opnemen via de kanalen die ik kies, zoals e-mail, telefoon of post.