Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Slechts één op de drie zakelijke e-mails is van waarde. Dit blijkt uit een recent onderzoek gepubliceerd door Mimecast. Slechts 25% van de e-mails wordt als ‘onmisbaar’ voor het werk bestempeld en een overige 14% is van ‘wezenlijk belang’.
De resultaten zijn tot stand gekomen door onderzoek te doen bij IT-organisatie naar het e-mailgebruik en de inhoud van de gemiddelde inbox van een werknemer. Zo werd een beeld verkregen van de huidige status en de waarde van zakelijke e-mail. Het onderzoek richtte zich op de veranderende aard van de inbox en de toegang op afstand tot e-mail. Door de waarde van ontvangen zakelijke e-mails te onderzoeken kan het ‘e-mailprofiel’ van de gemiddelde organisatie worden gevolgd en het e-mailgebruik visueel worden weergegeven.
Onderstaand zijn de belangrijkste bevindingen van het onderzoek uiteengezet.
Waarde van informatie
De waarde van informatie in een inbox loopt sterk uiteen. Bijna twee op de drie (61%) e-mails die worden beschouwd als niet essentieel. Gemiddeld 11% van de e-mails is persoonlijk, dus niet werk gerelateerd. De resterende inhoud heeft op zijn hoogst functionele inhoud, en een geschatte 7% van de e-mails wordt beschouwd als spam of junkmail. Gemiddeld 63% van de e-mail bestaat uit interne communicatie.
Kwantiteit vs. kwaliteit
Door de informatie in de inbox te onderzoeken en deze te classificeren van ‘junk’ naar ‘bedrijfskritisch’ kon een gemiddelde kwaliteitswaarde aan verschillende typen inboxen gegeven worden. Hogere kwaliteit inboxen zijn gemiddeld 10% kleiner dan die van lagere kwaliteit. Zij bevatten veelal ook een groter deel aan interne e-mails. Het onderzoek toont tevens aan dat het aandeel essentiële of kritische e-mails veelal hoger is bij grotere bedrijven met kleinere inboxen.
Veiligheid
De veranderende aard van het e-mailgebruik zal invloed hebben op de veiligheid van informatie. IT-organisaties zijn bezorgd over de gevolgen voor de beveiliging door mobiel e-mail en toegang op afstand tot e-mails. Respectievelijk 39% en 41% noemen het als een punt van zorg. Maar organisaties maken zich nog steeds meer zorgen over e-mail-gebaseerde virussen (55%) en e-mail-inbreuken op de beveiliging in zijn algemeen (55%).
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS