De nieuwe OneDrive make-over: snel, georganiseerd en gepersonaliseerd
Met de nieuwe functies en het geüpgradede ontwerp krijg je sneller toegang tot al je persoonlijke, gedeelde en teambestanden in OneDrive, zodat je productiever kunt zijn.
Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om vanaf elke locatie te werken.
Bescherm je medewerkers en gegevens tegen cyberbedreigingen.
Verhoog de productiviteit binnen je organisatie
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt
De beste Office-apps voor uw organisatie
Het samenwerkings- platform voor uw team
Het mobiele, intelligente intranet
De bekende Office suite van Microsoft
Breng klantgegevens samen in een CRM- en ERP- applicatie
Automatiseer snel en veilig uw processen
Microsoft gecertificeerde technici lossen uw problemen op.
Strategisch advies op maat voor uw organisatie
Excel bestaat uit kolommen en rijen. De kolommen en rijen werken grotendeels hetzelfde, met als verschil dat de kolommen horizontaal en de rijen verticaal staan. De kolommen worden aangegeven met een letter en de rijen worden aangegeven met een cijfer.
Alles wat je doet binnen Excel komt in cellen te staan. Deze cellen hebben altijd een naam, dit is nodig om naar een cellen te verwijzen binnen een formule. De naam van een cel is de combinatie van een letter van de kolom en een cijfer van een rij. Voorbeelden van zo’n combinatie zijn A1, B8, D5 of E3.
In dit gedeelte gaan we kijken naar een aantal formule mogelijkheden die je binnen hebt binnen Excel.
Tip: Voor dit stuk is het handig om een Excel bestand te openen en dit na te doen. Probeer de getallen over te nemen van de foto’s. Per onderwerp staat het juiste commando in het groen weergegeven.
2.1. Het totaal van een groep getallen berekenen
2.2. Het gemiddelde van een groep getallen berekenen
Getallen optellen doe je door de AutoSom functie. We leggen dit uit aan de hand van het rechter voorbeeld. Om al die getallen bij elkaar op te tellen gebruiken we het commando =som(…). Op de puntjes vullen we de cellen in die wij willen optellen. In dit voorbeeld zetten wij de muis op het vak B8.
Het gemiddelde berekenen doen we door de functie =gemiddelde(…). Dit principe is hetzelfde als bij het optellen/ opsommen binnen Excel.
Met de nieuwe functies en het geüpgradede ontwerp krijg je sneller toegang tot al je persoonlijke, gedeelde en teambestanden in OneDrive, zodat je productiever kunt zijn.
Leer hoe training en educatie het verschil kunnen maken bij het succesvol implementeren van Microsoft 365 in de moderne werkplek, met een focus op het vergroten van bewustzijn, het aanleren van best practices en het verminderen van weerstand tegen verandering, om zo de maximale ROI te behalen.
Als bedrijf wil je graag dat je medewerkers betrokken en gemotiveerd zijn. Het is immers bewezen dat betrokken medewerkers productiever zijn en langer bij je organisatie blijven werken. Om dit te realiseren heeft Microsoft Viva twee modules ontwikkeld: Copilot in Microsoft Viva en Microsoft Viva Glint.
Officegrip zet uw bedrijf in de cloud. Daarbij passen wij de nieuwste technologie toe van Microsoft. Wij voorzien uw bedrijf van het complete Office365 pakket aangevuld met Sharepoint, Dynamics en de beste trainingen zodat u optimaal gebruik kunt maken van uw nieuwe IT-omgeving.
Contact
Supportdesk
Bezoekadressen
Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!