- 27 augustus 2015
- officegrip
- Eindgebruiker, OneDrive, OneNote, Tips & Tricks
- 0

Hoe deel je een lokaal OneNote-notitieblok op OneDrive
Een gedeeld notitieblok wordt gewoonlijk bij aanmaak op OneDrive geplaatst. Ook kunt u een notitieblok op OneDrive delen, nadat u het op de computer heeft gemaakt.
Ga als volgt te werk:
- Open in OneNote het notitieblok dat u op OneDrive wilt delen.
- Klik op Bestand > Delen.
- Selecteer een locatie voor het notitieblok of klik op Locatie toevoegen en meld u aan bij uw OneDrive-account. Als u nog geen OneDrive-account hebt, kunt u zich gratis registreren.
- Als de gewenste locatie in de lijst wordt weergegeven, klikt u hierop om de locatie te selecteren.
- Voer een naam in voor uw notitieblok (als u wilt, kunt u dezelfde naam kiezen die het al heeft), en klik vervolgens op Notitieblok verplaatsen.
Het notitieblok wordt van uw computer naar OneDrive verplaatst. Dit wordt bevestigd dor het bericht: “Uw notitieblok wordt nu met de nieuwe locatie gesynchroniseerd.”
TIP U nodigt anderen voor uw gedeelde notitieblok uit door op Mensen uitnodigen te klikken. U kunt vervolgens de personen selecteren aan wie u een e-mailbericht met een koppeling naar het gedeelde notitieblok wilt sturen. Afhankelijk van welke machtigingen u voor deze personen hebt ingesteld op OneDrive, kunnen ze de notities er bekijken of bewerken.
No Comments