Maak kennis met Microsoft 365 Copilot Chat

Microsoft introduceert deze maand Microsoft 365 Copilot Chat, een nieuwe dienst die pay-as-you-go agents toevoegt aan hun bestaande gratis chatervaring voor commerciële klanten van Microsoft 365. Copilot Chat stelt uw hele personeelsbestand in staat, van klantenservicemedewerkers tot marketing medewerkers en engineers, om vandaag nog gebruik te maken van Copilot en agents. 

Het omvat:

  • Gratis, veilige AI-chat aangedreven door GPT-4o.
  • Agents die direct in de chat toegankelijk zijn.
  • IT-controles, inclusief gegevensbescherming voor ondernemingen en agentbeheer.

In de toekomst zal elke organisatie een mix van Copilot Chat en Microsoft 365 Copilot hebben om AI-transformatie op schaal te stimuleren. Laten we de nieuwe productlijn doornemen.

microsoft-copilot-chat-overzicht-1

Copilot Chat: De kracht van chat + agents

Copilot is de gebruikersinterface voor AI, en het begint allemaal met Copilot Chat. Het is de chatervaring die je elke dag zult gebruiken, aangedreven door brede kennis van het web, gebouwd op GPT-4o, en ontworpen om veilig en beveiligd te zijn voor zakelijk gebruik.

Copilot Chat omvat:

  • Web-gebaseerde chat met GPT-4o: Je kunt het gebruiken voor marktonderzoek, het schrijven van een strategiedocument of het voorbereiden van een vergadering. Bestandsuploads stellen je in staat om elk document aan de chat toe te voegen en Copilot te vragen om bijvoorbeeld de belangrijkste punten in een Word-document samen te vatten, gegevens in een Excel-spreadsheet te analyseren en verbeteringen voor te stellen voor een PowerPoint-presentatie. Met Copilot Pages kun je in realtime samenwerken aan inhoud met mensen en AI—inhoud toevoegen van Copilot, je bestanden en nu ook van het web. En je kunt snel AI-gegenereerde afbeeldingen maken voor campagnes, productlanceringen en berichten op sociale media.

  • Agents: Met natuurlijke taal kan nu iedereen eenvoudig agents creëren om repetitieve taken en bedrijfsprocessen te automatiseren—direct in Copilot Chat. Een klantenservicemedewerker kan een klantrelatiebeheer (CRM) agent vragen om accountgegevens voor een klantbijeenkomst, terwijl veldservice-agenten stapsgewijze instructies en realtime productkennis kunnen raadplegen die zijn opgeslagen in SharePoint. Agents worden op basis van gebruik gefactureerd, en IT blijft in controle. IT-beheerders kunnen ook organisatiebrede agents bouwen en het inzetten van agents beheren, allemaal aangedreven door Microsoft Copilot Studio.

  • Copilot Control System: Copilot Chat omvat de basisfunctionaliteiten van het Copilot Control System, inclusief gegevensbescherming voor ondernemingen (EDP) voor gegevensprivacy en beveiliging, en de mogelijkheid om toegang te beheren en het gebruik en de levenscyclus van Copilot en agents te beheren, evenals metingen en rapportages.

Ontdek zelf de kracht van Microsoft 365 Copilot voor uw bedrijf

Hoewel Microsoft Copilot Chat een krachtige nieuwe manier is voor iedereen in uw organisatie om gebruik te gaan maken van AI, blijft Microsoft 365 Copilot hun best-in-class persoonlijke AI-assistent voor werk. 

Het omvat alles in Copilot Chat en meer. Microsoft 365 Copilot combineert de kracht van GPT-4o met uw werkgegevens, al uw vergaderingen, e-mails, chats, documenten en meer; Copilot in de Microsoft 365-apps die miljoenen mensen elke dag gebruiken, Microsoft Teams, Outlook, Word, Excel en PowerPoint; en het gebruik en de toegang tot agents. 

En Microsoft blijft snel nieuwe mogelijkheden toevoegen, zoals Copilot Actions, om de grootste pijnpunten op het werk aan te pakken. Daarnaast stelt Microsoft elk IT-team in staat om op schaal te leiden en te beheren met het Copilot Control System en Copilot Analytics om de impact en ROI van uw Copilot-investering te meten.

Ook aan de slag met Copilot?

Download dan gratis ons eBook voor meer informatie

Klaar om aan de slag te gaan met Copilot for Microsoft 365?

Bob denkt graag
met u mee.