Microsoft Dynamics

Dynamics

Microsoft Dynamics is een gebruiksvriendelijke bedrijfsoplossing aangepast aan uw markt. De oplossing zorgt voor tevreden klanten en laat uw business groeien.
Microsoft Dynamics biedt een volledig scala van software die bedrijfsinzichten levert die van belang zijn voor u en uw klanten.
Microsoft Dynamics heeft precies die juiste bedrijfsoplossing voor u, van CRM-software (Customer Relationship Management) tot ERP-software (Enterprise Resource Planning), van supply chain management tot bedrijfsinformatie- en rapportage.

Wat is CRM voor sales?

Customer Relationship Management (CRM) voor sales geeft uw sales de middelen in handen om verkoopprocessen te beheren via verschillende apparaten, kanalen, vestigingen en afdelingen voor een hogere productiviteit, een gerichtere verkoop en snellere afhandeling.
Vertegenwoordigers kunnen doortastender optreden en zich concentreren op de activiteiten die de grootste impact hebben.
Social selling en teamselling maken elk gesprek met de klant relevanter, waardevoller en productiever. Real-time verkoopanalyse verschaft betere inzichten, begrip en vertrouwen in uw pijplijn.

 

dynamics-01

Leid uw verkoopteams met vertrouwen


Planning en beheer
 
Behaal strategisch voordeel met realtime informatie over klanten en de concurrentie.
Vergroot het inzicht en maak beter onderbouwde beslissingen door middel van verkooprapporten, interactieve grafieken en dashboards.

Verhoog de productiviteit en besteed meer tijd aan klanten


Accounts en verkoopkansen

Verhoog het gebruik van gebruikers en help de trainingskosten te reduceren met een intuïtieve, complete, procesgerichte ervaring.
Geef inzicht in eerdere en geplande klantinteracties en -activiteiten voor de marketing, verkoop en services.
Verhoog het gebruik van verkoopvertegenwoordigers met de CRM-functies (klantenbeheer) die zijn ingesloten in Outlook.

dynamics-02
dynamics-03

Verkoop meer door als een netwerk te werken


Sociale gegevens en marktinzichten

Geef uw verkoopteams de juiste sociale gegevens en marktinzichten om de relaties met klanten te onderhouden, meer hoogwaardige leads te genereren en een concurrentievoordeel te behalen.
Sociale gegevens en marktinzichten geven uw verkopers inzicht in de activiteiten en gedachtegang van prospects, klanten en concurrenten, waardoor elk gesprek met de klant relevanter, waardevoller en productiever wordt.

Uw verkoopkantoor—overal en altijd


Mobiele verkopen

Alles wat u nodig hebt op één scherm, op elk apparaat, zodat u ook onderweg slimmer en sneller kunt verkopen. Mobiele apps bieden een consistente ervaring voor pc´s, telefoon en tablets. U kunt activiteiten, contacten en verkoopkansen bijwerken en in realtime inzicht verkrijgen in de belangrijkste gegevens.

dynamics-02
dynamics-03

Verdiep uw klantrelaties met relevantie


Sociale gegevens en marktinzichten

Geef uw verkoopteams de juiste sociale gegevens en marktinzichten om de relaties met klanten te onderhouden, meer hoogwaardige leads te genereren en een concurrentievoordeel te behalen.
Sociale gegevens en marktinzichten geven uw verkopers inzicht in de activiteiten en gedachtegang van prospects, klanten en concurrenten, waardoor elk gesprek met de klant relevanter, waardevoller en productiever wordt.

Bekijk uw verkoopgegevens op een compleet nieuwe manier


Verkoopanalyse

Analyseer en krijg onmiddellijk inzicht in al uw gegevens met selfservice-BI. Verkrijg direct inzicht in uw pijplijn, waar u ook bent en, welk apparaat u ook gebruikt. Biedt uw verkoopmanagers en -vertegenwoordigers de mogelijkheid inzichten te delen en de gegevens te analyseren die ze nodig hebben met realtime verkooprapporten, flexibele dashboards en inline gegevensvisualisatie.

dynamics-06

Wat is CRM voor service?

Customer relationship management (CRM) voor service stelt bedrijven in staat relevantie, responsieve en persoonlijke service te bieden door klanten met servicevragen de juiste antwoorden te bieden op het juiste moment—via het kanaal dat zij hebben gekozen.
Medewerkers krijgen de beschikking over een enkele, totale beleving om de klant een uitstekende beleving te kunnen bieden met informative die verschillende kanalen bestrijkt.

 

service01

Service bieden, waar en wanneer dan ook


Service via alle kanalen

Zorg dat de klantenservice bereikbaar is via het web, sociale media, chat, mobiele apparaten en telefoon, met inbegrip van selfservice en sociale klantenservices.
Bied een kanaalcontext voor persoonlijke service met minimale inspanning van de klant.

Ondersteun uw medewerkers. Verras uw klanten.


Bied medewerkers de middelen

Ondersteun medewerkers met één uniforme beleving om snel via de pc of een mobiele apparaat een uitstekende klantenservice te kunnen bieden.
Medewerkers hebben toegang tot alle informatiebronnen die ze nodig hebben, binnen verschillende omgevingen, zodat ze persoonlijkere en effectievere service kunnen bieden.

service02
service03

Maak klantenservice zelfoplossend


Zelfbediening

Maak het klanten makkelijk om hun eigen problemen zelf op te lossen. Zorg voor een online support portal dat gebruik maakt van een goede database dat real-time updates kan leveren.
De juiste antwoorden kan geven op vragen over het product of de service. En de juiste documentatie kan leveren.

Geef de juiste antwoorden op het juiste moment


Kennis

Geef de juiste persoon op eenvoudige manier de juiste kennis op het juiste moment om een goede service te bieden.
Bied klanten en werknemers een centrale plek waar ze informatie kunnen vinden.
Zorg ervoor dat uw kennis relevant is door simpel de gegevens van en via verschillende bronnen vast te leggen en te publiceren, terwijl u de impact meet via geavanceerde analyses.

service04

service05

Ga met uw klanten om zoals zij dat willen


Sociale klantenservice

Benader klanten zoals zij dat willen via sociale mediakanalen. Luister naar en analyseer interactie op schaal. Stel cases op die zijn gebaseerd op de interactie via sociale media en gebruik gegevens uit sociale media, zoals gevoelens, om de workflow en afhandeling te sturen.

Anticipeer op de behoeften van uw klanten


Serviceanalyses

Ontdek trends, reageer op verkoopkansen en krijg inzicht via dashboards, grondige analyses en krachtige functies voor het visualiseren van gegevens.

service06

 

Wat is CRM voor Marketing?

Met Microsoft Dynamics Marketing kan uw marketingteam marketingcampagnes voor verschillenden kanalen van begin tot einde plannen, uitvoeren en meten, zodat u uw marketingvisie tot uitvoering kunt brengen.
Met onze tools en services voor het automatiseren van de marketing, kunt u via verschillende kanalen persoonlijk contact onderhouden met klanten, uw verkooppijplijn opbouwen, leads kwalificeren en in realtime de impact van uw marketinginvesteringen laten zien.

marketing1

Planning en uitvoering stroomlijnen


Marketingresources beheren

Integreer de planning, budgettering en tracering voor alle kanalen, inclusief e-mail en digitale, sociale en traditionele gegevens.
Werk samen en beheer de processen en workflows voor uw team, andere afdelingen en bureaus, via één platform.

Het klanttraject ontwerpen


Campagnes voor meerdere kanalen

Spreek klanten aan met persoonlijke campagnes via meerdere kanalen.
In de visuele campagnedesigner kunt u inhoud verslepen om in één venster campagnes te maken en te beheren, voor e-mail, sociale media, evenementen en direct mail.

marketing2
marketing3

Bouw uw verkooppijplijn en genereer meer inkomsten


Leadbeheer en -scoring

Genereer meer sales-ready leads met geavanceerde segmentatie en leadscoring.
Stimuleer de interesse van prospect door middel van lead nurturing programma´s met meerdere fasen voor persoonlijke inhoud en aanbiedingen. Dit houdt in dat u prospects de juiste informatie biedt, zodat ze klant worden.
Combineer uw verkoop- en marketingtrechter voor een betere ondersteuning van de verkoop.

Ondersteun uw verkoopteam


Samenwerking tussen de verkoop en marketing

Versterk de synergie tussen de verkoop en marketing door het verkoopteam inzicht te geven in de marketingagenda.
De verkoop kan nu meer inzicht bieden in de campagnes en targeting. En de verkoop- en marketingafdeling kunnen hetzelfde beeld van het klanttraject delen.

marketing4
marketing5

Luister naar klanten en spreek ze aan via sociale media


Social marketing

Leg contact met klanten en prospects via geïntegreerde, social tools.
Meet de prestaties en impact van een campagne en kijk in hoeverre uw stem wordt gehoord op social media, zoals Twitter, Facebook en YouTube.
Houd uw wereldwijde reputatie en naamsbekendheid in de gaten.

Demonstreer de resultaten en impact


Marketinganalyse

Meet de pijplijn en inkomsten voor elke marketinginvestering om een reëel beeld te krijgen van uw ROI.
Zorg dat uw marketingmensen via visuele dashboards toegang hebben tot gegevens en hier gebruik van kunnen maken.
En krijg een duidelijk overzicht van de campagneresultaten, zodat u de prestaties snel kunt beoordelen.
Vereenvoudig de rapportage door uw marketingmensen bekende tools, waaronder Excel en Power BI, voor realtime rapportage te bieden.

marketing6

Wat is sociale CRM?

Sociale CRM is een hulpmiddel om organisaties te helpen hun weg te vinden in het sociale tijdperk, zowel intern als extern.
Van efficiënte samenwerking binnen organisaties tot luisteren naar de markt en aanspreken van klanten en potentiële klanten zoals zij dat willen – Microsoft Dynamics CRM geeft iedereen in uw organisatie de middelen in handen om een uitstekende klantbeleving te bieden op de sociale media.

 

social1

Neem uw sociale pols op


Social engagement

Microsoft Social Engagement helpt u gebruik te maken van het sociale web door te analyseren wat er op sociale media wordt gezegd.
Onze unieke sentimentmonitor evalueert trefwoorden in berichten om te bepalen of ze positief, negatief of neutraal zijn.
U kunt trends identificeren met betrekking tot het gevoel dat mensen bij uw producten of merk hebben.
Vervolgens kunt u uw boodschap en verkoopconversaties effectiever vormgeven.

Sociaal vanuit alle standpunten


Sociale analyses

De robuuste sociale analyses van Microsoft Social Engagement bieden u eenvoudig te lezen diagrammen en grafieken, inclusief de volumegeschiedenis, uw aandeel voor verschillende kanalen, in verschillende talen en kaarten waarop u kunt zien waar berichten vandaan komen.
Gebruik onze geavanceerde filters om de sociale gegevens weer te geven zoals u dat wilt, bijvoorbeeld op basis van bron, sentiment, locatie en meer.

social2
social3

Sociale interactie in CRM


Sociale media en CRM

U kunt sociale gegevens aan Microsoft Dynamics CRM of Microsoft Dynamics Marketing toevoegen aan dashboards of formulieren, zoals account- of campagneformulieren.
Help uw verkoop-, marketing- en serviceteams om uw klanten een ongekende ervaring te bieden.
Social engagement hoeft zich niet te beperken tot een paar individuen in uw marketingorganisatie.