Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Met Microsoft Teams is het mogelijk om de complete telefooncentrale in de cloud te zetten. Microsoft Teams als telefooncentrale heeft voor zakelijk gebruik een aantal voordelen. Het wordt bijvoorbeeld mogelijk om alle externe telefonie te ontvangen en beantwoorden vanuit één centrale omgeving. Hoe Microsoft Teams als telefooncentrale zakelijk gezien werkt leggen wij hier uit.
Het wordt met Microsoft Teams makkelijker om samen te werken met collega’s. Zo zitten er verschillende functies in Teams die daarbij kunnen helpen, zoals bellen en vergaderen. Met de telefonie oplossing wordt het mogelijk om ook extern te bellen met klanten en leveranciers. Dit werkt hetzelfde als een VoIP telefooncentrale en verhoogt de bereikbaarheid in een organisatie.
Microsoft Teams als telefooncentrale heeft een aantal voordelen. Zo wordt het mogelijk om de inkomende telefonie te beheren aan de hand van verschillende profielen en persoonlijke instellingen. Een complete afdeling kan op deze manier via 1 nummer worden bereikt, waardoor er meerdere personen in deze groep de oproep kunnen beantwoorden. Met Microsoft Teams kan de gehele VoIP telefooncentrale worden geïntegreerd in één centrale omgeving, wat ervoor zorgt dat er maar één systeem is voor alle bedrijfscommunicatie.
Een telefooncentrale in de cloud maakt de kosten inzichtelijker en lager. Er wordt per gebruiker betaald en er kan makkelijker worden op- en afgeschaald. De dure initiële kosten van een VoIP server verdwijnen met Teams als telefooncentrale. Verder zijn de functionaliteiten uitgebreid en kan de omgeving compleet naar wens worden ingericht. Dit allemaal voor een zorgeloze cloud telefonieomgeving.
Het is in combinatie met Odido mogelijk om een complete vaste & mobiele integratie te realiseren. Dit betekent dat je met een zakelijk mobiel nummer alle oproepen vanuit de telefooncentrale kunt beantwoorden. Odido maakt het met de unlimited bundel mogelijk om onbeperkt te bellen, sms’en en internetten. Dit zorgt ervoor dat je altijd en overal bereikbaar bent op het zakelijke nummer.
Het gebeurt regelmatig bij bedrijven dat er verschillende systemen door elkaar worden gebruikt. Wij merken dat eindgebruikers dat vaak lastig vinden, omdat ze meerdere systemen moeten leren gebruiken. Met Microsoft Teams telefonie komt alle bedrijfscommunicatie centraal in één systeem. Dit zorgt voor een versimpeling van de IT-infrastructuur en verlaagt ook tegelijk de IT-kosten die daarbij komen kijken.
De telefooncentrale krijgt ook steeds meer opties en nieuwe functionaliteiten. Omdat de telefooncentrale compleet in de cloud staat hoef je hier als eindgebruiker niks voor te doen. Het onderhouden en online houden van een server verdwijnt. Microsoft Teams telefonie zorgt daardoor voor een zorgeloze oplossing voor alle gebruikers.
Nu we steeds meer vanuit huis zijn gaan werken kan het lastiger zijn om zakelijke oproepen op te nemen. Dit probleem wordt met de telefonie integratie opgelost. Microsoft Teams telefonie zorgt ervoor dat de oproepen vanaf elke locatie kunnen worden beantwoord. Dit kan op verschillende manieren worden ingericht, waardoor het perfect aansluit bij de organisatie. Met verschillende keuze menu’s krijgen mensen altijd de juiste persoon aan de lijn, waardoor (potentiële) klanten sneller worden geholpen.
Microsoft Teams is speciaal gemaakt om optimaal samen te kunnen werken vanaf elke locatie. Met een telefonie integratie gaan we nog een stap verder, waardoor alle oproepen in één centraal systeem komen. Ben je nu benieuwd welke functionaliteiten er allemaal beschikbaar zijn? Neem dan contact met ons op of download ons eBook “De voordelen van een telefonie integratie”.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS