Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om vanaf elke locatie te werken.
Bescherm je medewerkers en gegevens tegen cyberbedreigingen.
Verhoog de productiviteit binnen je organisatie
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt
De beste Office-apps voor uw organisatie
Het samenwerkings- platform voor uw team
Het mobiele, intelligente intranet
De bekende Office suite van Microsoft
Breng klantgegevens samen in een CRM- en ERP- applicatie
Automatiseer snel en veilig uw processen
Microsoft gecertificeerde technici lossen uw problemen op.
Strategisch advies op maat voor uw organisatie
Niet alleen consumenten vinden hun weg naar sociale netwerken, ook het Nederlandse bedrijfsleven heeft haar weg gevonden naar de sociale netwerken. Inmiddels maakt 53% van de Nederlandse bedrijven gebruik Facebook, 45% heeft een Twitter account, 42% is aanwezig op LinkedIn en 22% gebruikt YouTube, zo blijkt uit een onderzoek van InSites Consulting.
Aanwezigheid op Social Media
Het onderzoek toont aan dat de Nederlandse bedrijven het belangrijk vinden om aanwezig te zijn op sociale netwerken. Dit betekent echter niet dat dit altijd op een doordachte manier gebeurt. Slechts 15% van de bedrijven integreert zijn Social Media aanpak in de totale bedrijfsstrategie. 17% van de bedrijven is bezig met de integratie. 46% is momenteel aan het experimenteren of zet hun allereerste stappen op het sociale web, en 23% van de Nederlandse bedrijven doet helemaal niets met Social Media. Alhoewel Nederland op het vlak van de integratie van Social Media voorloopt op de buurlanden leidt het gebruik van Social Media door Nederlandse bedrijven vaak tot bedrijfspagina’s waar niets te beleven valt. Zo creëren de bedrijven enthousiasme bij hun klanten dat uiteindelijk omdraait in een ontgoocheling.
Digitale kloof in de bedrijfswereld
De kans is reëel dat er al op korte termijn een digitale kloof zal ontstaan in de Nederlandse bedrijfswereld. Uit dit onderzoek blijkt dat bedrijven die vandaag al veel investeren in de nieuwe media, dat in de toekomst nog meer zullen doen. Bedrijven die vandaag nog niet veel investeren, hebben ook geen plannen in die richting. Dit is opmerkelijk te noemen, omdat de kans erg reëel is dat de klanten van deze bedrijven wel meegaan in de digitale evolutie. De kans bestaat dus dat deze bedrijven op vrij korte termijn een belangrijke doelgroep zullen mislopen.
Contact
Supportdesk
Bezoekadressen
Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!