Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Het gebruik maken van mobiele apparaten op je werk is tegenwoordig geen big deal meer. Maar als je de echte voordelen eruit wilt halen, is het belangrijk om een goede strategie te hebben. Prioriteit hierbij is om de juiste informatie te verzamelen en deze te kunnen gebruiken op verschillende manieren. Je wilt toegang tot je data op elk device, laptop, smartphone of tablet.
De twee van de belangrijkste data-services voor een bedrijf zijn e-mail en het gezamenlijk opslaan en delen van bestanden. Het is voor mensen (binnen uw organisatie) essentieel dat zij de mogelijkheid hebben om documenten met elkaar te delen of om elkaar berichten te kunnen sturen in vorm van e-mails of chatberichten. Vrijwel elk bedrijf maakt gebruik van dit soort services. Toch is het erg belangrijk hoe dit proces optimaal kan worden toegepast, aangezien deze simpele activiteiten een groot effect kunnen hebben op de effectiviteit van uw bedrijfsuitvoering.
Veel bedrijven delen hun bestanden door ze simpelweg binnen de organisatie heen en weer te mailen. Het kan gezien worden als een aangeleerde gewoonte uit een tijd waarin het nog lastiger was om bestanden met elkaar te delen. E-mail is voor het delen van data gemakkelijk in gebruik, maar het brengt ook een aantal nadelen met zich mee. Een voorbeeld hiervan is dat elke keer dat u een e-mail stuurt, er in principe een kopie wordt gemaakt van de data die u wilt versturen. Dit kan ervoor zorgen dat u het overzicht binnen uw mailbox kwijt raakt, wat slechte gevolgen kan hebben voor bijvoorbeeld uw digitale veiligheid. Het zorgt er ook voor dat uw mailbox vol stroomt met vaak niet relevante e-mail waardoor u onnodig opslagruimte gebruikt en uw internet overbelast.
Momenteel is het vrij eenvoudig om gebruik te maken van een beveiligd cloud platform om al uw belangrijke data te delen, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken om data-lekken. Een onderdeel hiervan is Microsoft OneDrive voor bedrijven, aanvullend met Exchange Online in Office365. Al deze software is daarnaast optimaal geïntegreerd in de cloud. Hierdoor kunt u met OneDrive voor bedrijven al uw bestanden opslaan in de cloud zonder dat u uw controle kwijt raakt over uw bestanden. Zelfs als u al beschikt over een dure server zijn er mogelijkheden voor uw bedrijf.
Met een opslagplek in de cloud voor uw team, kunt u data opslaan en delen vanaf verschillende devices. In plaats van elke keer handmatig kopietjes te maken van uw bestanden, zorgt OneDrive ervoor dat deze constant automatisch worden gesynchroniseerd. Daarnaast zijn er ook mogelijkheden om te bepalen wie er binnen uw bedrijf toegang heeft tot welke bestanden.
Terug naar mobiliteit: uw Exchange e-mail en OneDrive opslag zijn toegankelijk op de meeste populaire devices, van smartphones & tablets tot laptops en computers. Dit maakt het mogelijk voor uw organisatie om flexibeler te kunnen werken. Als je bijvoorbeeld klikt op een link in van een bestand uw Outlook, opent uw device automatisch de OneDrive app. Zo beschikt u dus over uw gehele Office365, op verschillende devices, waar en wanneer u wilt.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS