Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Het Microsoft Outlook-filter voor ongewenste e-mail is bedoeld om ongewenste e-mailberichten in uw Postvak IN tot een minimum te beperken. Ongewenste e-mail, ook wel spam genoemd, wordt door het filter verplaatst naar de map Ongewenste e-mail.
Elk inkomend bericht wordt door het filter voor ongewenste e-mail onderzocht om op basis van verschillende factoren te bepalen of het spam kan zijn. Factoren zijn onder meer het tijdstip waarop het bericht is verzonden en de inhoud van het bericht. Het filter voor ongewenste e-mail is standaard ingeschakeld en het beschermingsniveau staat op Laag. Op dit niveau wordt alleen de duidelijkste spam onderschept. U kunt het filter krachtiger maken door het beschermingsniveau te wijzigen.
OPMERKING : Met het Outlook-filter voor ongewenste e-mail wordt niet voorkomen dat ongewenste e-mail wordt bezorgd, maar worden van spam verdachte berichten verplaatst naar de map Ongewenste e-mail.
U kunt de instellingen voor het filter voor ongewenste e-mail aanpassen in het dialoogvenster Opties voor ongewenste e-mail.
Elk bericht dat mogelijk spam is, wordt verplaatst naar de map Ongewenste e-mail. Het is raadzaam om berichten in de mapOngewenste e-mail regelmatig te controleren zodat u kunt nagaan of er geen gewenste berichten ten onrechte als ongewenst zijn aangeduid. Berichten die niet in de map met ongewenste e-mail horen, sleept u terug naar het Postvak IN of naar een andere map. U kunt het item ook markeren als Geen ongewenste e-mail. Dit doet u als volgt:
Met het filter voor ongewenste e-mail worden binnenkomende berichten automatisch gecontroleerd. De lijsten voor het filter voor ongewenste e-mail geven u echter meer controle over wat als spam wordt beschouwd. Aan deze lijsten kunt u namen, e-mailadressen en domeinen toevoegen zodat het filter berichten doorlaat die afkomstig zijn van afzenders die u vertrouwt, of berichten blokkeert die afkomstig zijn van specifieke e-mailadressen en domeinen die u niet kent of niet vertrouwt.
Lijst met veilige afzenders Berichten van e-mailadressen en domeinnamen in de lijst met veilige afzenders worden nooit als ongewenste e-mail behandeld, ongeacht de inhoud van het bericht. U kunt uw contactpersonen of andere correspondenten aan deze lijst toevoegen. Als u gebruikmaakt van een Microsoft Exchange Server-account, worden alle namen en adressen in de algemene adreslijst (GAL) automatisch als veilig beschouwd.
Lijst met veilige geadresseerden Als u in een adressenlijst of distributielijst bent opgenomen, kunt u de afzender van de lijst toevoegen aan de lijst met veilige geadresseerden, zodat berichten naar deze e-mailadressen of domeinnamen nooit als ongewenst worden behandeld, ongeacht de inhoud van het bericht.
Lijst met geblokkeerde afzenders U kunt gemakkelijk berichten van bepaalde afzenders blokkeren door hun e-mailadressen of domeinnamen toe te voegen aan de lijst met geblokkeerde afzenders. Wanneer u een naam of e-mailadres aan deze lijst toevoegt, wordt in Outlook elk inkomend bericht van die bron verplaatst naar de map Ongewenste e-mail. Berichten afkomstig van personen of domeinnamen die voorkomen op deze lijst, worden altijd geclassificeerd als ongewenst, ongeacht de inhoud van het bericht.
Lijst met geblokkeerde topleveldomeinen Als u ongewenste e-mailberichten wilt blokkeren die uit een ander land of een andere regio afkomstig zijn, kunt u land-/regiocodes toevoegen aan de lijst met geblokkeerde topleveldomeinen. Als u bijvoorbeeld de selectievakjes CA [Canada], US [United States] en MX [Mexico] in de lijst inschakelt, worden berichten afkomstig van e-mailadressen die eindigen op .ca, .us, en .mx geblokkeerd.
Lijst met geblokkeerde coderingen Als u e-mailberichten wilt blokkeren die in een andere tekenset of een ander alfabet zijn opgesteld, kunt u coderingen toevoegen aan de lijst met geblokkeerde coderingen.
Het filter voor ongewenste e-mail kan met de volgende soorten e-mailaccounts worden gebruikt:
Als u uw profiel wilt wijzigen, exporteert u een kopie van uw lijsten voor ongewenste e-mail voordat u de wijzigingen aanbrengt, en importeert u de gegevens vervolgens in Outlook. U hoeft de lijsten voor het filter voor ongewenste e-mail dan niet opnieuw te maken.
Verschillen in het filter voor ongewenste e-mail wanneer Exchange-modus met cache is in- of uitgeschakeld
Als u gebruikmaakt van een Exchange-account, beschikt u over nog meer mogelijkheden en hulpmiddelen in de strijd tegen ongewenste e-mail.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS