Dienst

 

Supportdesk Banner1
Onze Supportdesk is bemenst door ervaren, door Microsoft gecertificeerde technici, die in staat zijn de meest urgente service requests en incidenten direct op te lossen. Wij leveren ondersteuning aan kleine (nationale) en grote (nationale en internationale) organisaties. Ieder van hen kan rekenen op onze hoge kwaliteit van dienstverlening. Door onze ondersteuning, kennis, vaardigheden en ervaring, zijn enkele duizenden gebruikers in staat hun dagelijks werk op een professionele en effectieve manier uit te voeren.
 

 
 
 
Supportdesk01

Het registreren en oplossen van alle meldingen en vragen van gebruikers



 

Het bewaken van alle incidenten op basis van het afgesproken service niveau


De Microsoftdiensten die OfficeGrip aanbiedt hebben een 99,9% Service Level Agreement (SLA). Dit houdt in dat Microsoft u een financiële garantie biedt wanneer de overeengekomen SLA niet is nagekomen.
De SLA van Microsoft omvat de gehele oplossing en dus niet alleen de ‘core’ diensten.

Microsoft heeft een bewezen staat van dienst aangaande Enterprise-klasse beschikbaarheid en u kunt op OfficeGrip rekenen om slagvaardig te zijn wanneer de diensten toch onverhoopt ‘down’ blijken te zijn.

 
 
 
Supportdesk02
 
 
 
 
Supportdesk03
 

Gebruikers op de hoogte houden van de status en voortgang van hun supportvraag


In eerste instantie zal altijd getracht worden om iedere gebruiker direct telefonisch ondersteuning te bieden met betrekking tot een vraag of probleem. Niet iedere vraag of probleem is echter direct telefonisch op te lossen, en het kan voorkomen dat er werkzaamheden op locatie uitgevoerd dienen te worden.

Onze supportdesk zal in overleg met u het moment bepalen dat één van onze medewerkers langskomt om het probleem op te lossen.

Gedurende de afhandeling van de supportvraag zult u realtime op de hoogte worden gehouden van de status.

Het proactief monitoren van servers en netwerkomgevingen


OfficeGrip biedt een proactieve oplossing voor server- en netwerkmonitoring binnen hybride netwerkomgevingen.

Wij werken aan de hand van vooraf gedefinieerde drempelwaarden waarmee onze specialisten in een vroegtijdig stadium een terugval van de prestatie kunnen signaleren en storingen kunnen voorkomen.

OfficeGrip biedt proactieve bewaking van servers, netwerken en applicaties in combinatie met functionaliteit voor het archiveren van events, rapportage en mogelijkheden om prestatietrends in kaart te brengen.

Hierin is OfficeGrip uiterst flexibel en bezitten wij het unieke vermogen om op snelle wijze verschillende onderdelen van een netwerk te beheren, of het nu gaat om een omvangrijk netwerk of een netwerk met één server.

 
 
 
Supportdesk04
 
 
Supportdesk05

Het installeren van (beveiliging-)updates en upgrades


Beveiligingsrisico’s brengen niet alleen uw data in gevaar, ze hinderen ook de groei van uw bedrijf. Omdat spyware, malware en andere kwalijke virussen zich telkens ontwikkelen, is het ook van belang dat uw verschillende applicaties zich blijven ontwikkelen. Daarom bieden de verschillende fabrikanten en ontwikkelaars u telkens nieuwe beveiligingsupdates aan.

OfficeGrip zorgt ervoor dat de beveiligingsupdates en upgrades goed en tijdig worden uitgevoerd. Op deze manier kunt u zich focussen op uw dagdagelijkse bezigheden zonder dat u zich druk hoeft te maken over IT-beveiliging, beveiligingsinstellingen of software-updates.

Het proactief en reactief oplossen van storingen


Met het door OfficeGrip professioneel uitgevoerde systeembeheer wordt uw volledige netwerkomgeving periodiek, bijvoorbeeld iedere maand, gecontroleerd om problemen zoveel te voorkomen in plaats van achteraf op te lossen.

OfficeGrip heeft de mogelijkheid om op afstand, via 24/7 monitoring, mee te kijken op uw computer. Zo kunt u snel worden geholpen bij problemen met uw netwerksysteem.

 
 
Supportdesk06
 
 
Supportdesk07

Remote ondersteuning van werkplekken en servers



Online back-up bewaking en eventueel restoren van bestanden


Bij de online back-up service van OfficeGrip worden uw gegevens versleuteld en gecomprimeerd via het internet naar een centraal data center verzonden.

De verzending van de gegevens gebeurt veilig, evenals het opslaan van uw bestanden in het data center.

Uw data wordt beveiligd met een encryptiesleutel en alleen u beschikt over het sleutelwoord waarmee u bij uw bestanden kunt.
Op deze manier bent u dus verzekerd van een veilige en betrouwbare opslagplaats voor uw data.

 
 
 
Supportdesk08