Bij onze supportdesk werken ervaren, door Microsoft gecertificeerde technici, die in staat zijn de meest urgente service requests en incidenten direct op te lossen. Wij leveren ondersteuning aan kleine (nationale) en grote (nationale en internationale) organisaties. Ieder van hen kan rekenen op onze hoge kwaliteit van dienstverlening. Door onze ondersteuning, kennis, vaardigheden en ervaring, zijn enkele duizenden gebruikers in staat hun dagelijks werk op een professionele en effectieve manier uit te voeren.
Onze helpdesk maakt onderscheidt tussen eerste- en tweedelijns helpdesk vragen. De eerstelijns supportdesk is primair verantwoordelijk voor incidenten korter dan een half uur. Indien een incident langer gaat duren, dan zal deze behandeld worden door de tweedelijns supportdesk.
Microsoft heeft een bewezen staat van dienst aangaande Enterprise-klasse beschikbaarheid en u kunt op OfficeGrip rekenen om slagvaardig te zijn wanneer de diensten toch onverhoopt ‘down’ blijken te zijn.
Onze supportdesk zal in overleg met u het moment bepalen dat één van onze medewerkers langskomt om het probleem op te lossen.
Gedurende de afhandeling van de supportvraag zult u realtime op de hoogte worden gehouden van de status.
Wij werken aan de hand van vooraf gedefinieerde drempelwaarden waarmee onze specialisten in een vroegtijdig stadium een terugval van de prestatie kunnen signaleren en storingen kunnen voorkomen.
OfficeGrip biedt proactieve bewaking van servers, netwerken en applicaties in combinatie met functionaliteit voor het archiveren van events, rapportage en mogelijkheden om prestatietrends in kaart te brengen.
Hierin is OfficeGrip uiterst flexibel en bezitten wij het unieke vermogen om op snelle wijze verschillende onderdelen van een netwerk te beheren, of het nu gaat om een omvangrijk netwerk of een netwerk met één server.
OfficeGrip zorgt ervoor dat de beveiligingsupdates en upgrades goed en tijdig worden uitgevoerd. Op deze manier kunt u zich focussen op uw dagdagelijkse bezigheden zonder dat u zich druk hoeft te maken over IT-beveiliging, beveiligingsinstellingen of software-updates.
OfficeGrip heeft de mogelijkheid om op afstand, via 24/7 monitoring, mee te kijken op uw computer. Zo kunt u snel worden geholpen bij problemen met uw netwerksysteem.
We installeren daarbij zogenaamde remote-agents bij de relatie welke verbonden zijn met onze centrale monitoring tooling.
De agents controleren de te beheren omgeving op correct functioneren en melden verstoringen automatisch.
De verzending van de gegevens gebeurt veilig, evenals het opslaan van uw bestanden in het data center.
Uw data wordt beveiligd met een encryptiesleutel en alleen u beschikt over het sleutelwoord waarmee u bij uw bestanden kunt.
Op deze manier bent u dus verzekerd van een veilige en betrouwbare opslagplaats voor uw data.