Supportdesk

OFFICEGRIP

SUPPORT desk

Bij onze supportdesk werken ervaren, door Microsoft gecertificeerde technici, die in staat zijn de meest urgente service requests en incidenten direct op te lossen. Wij leveren ondersteuning aan kleine (nationale) en grote (nationale en internationale) organisaties. Ieder van hen kan rekenen op onze hoge kwaliteit van dienstverlening. Door onze ondersteuning, kennis, vaardigheden en ervaring, zijn enkele duizenden gebruikers in staat hun dagelijks werk op een professionele en effectieve manier uit te voeren.

Gecertificeerde Microsoft technici staan voor u klaar

Waarmee kunnen wij u ondersteunen?

Het registreren en oplossen van alle meldingen en vragen van gebruikers

Iedere vraag die aan één van onze supportdeskmedewerkers wordt gesteld word geregistreerd in ons systeem middels een uniek incidentnummer. Op basis van dit nummer kunt u altijd navraag doen over de status van uw vraag, en ontvangt u realtime updates met betrekking tot uw vraag.

Onze helpdesk maakt onderscheidt tussen eerste- en tweedelijns helpdesk vragen. De eerstelijns supportdesk is primair verantwoordelijk voor incidenten korter dan een half uur. Indien een incident langer gaat duren, dan zal deze behandeld worden door de tweedelijns supportdesk.

Het bewaken van alle incidenten op basis van het afgesproken service niveau

De Microsoftdiensten die OfficeGrip aanbiedt hebben een 99,9% Service Level Agreement (SLA). Dit houdt in dat Microsoft u een financiële garantie biedt wanneer de overeengekomen SLA niet is nagekomen. De SLA van Microsoft omvat de gehele oplossing en dus niet alleen de ‘core’ diensten.

Microsoft heeft een bewezen staat van dienst aangaande Enterprise-klasse beschikbaarheid en u kunt op OfficeGrip rekenen om slagvaardig te zijn wanneer de diensten toch onverhoopt ‘down’ blijken te zijn.

Gebruikers op de hoogte houden van de status en voortgang van hun supportvraag

In eerste instantie zal altijd getracht worden om iedere gebruiker direct telefonisch ondersteuning te bieden met betrekking tot een vraag of probleem. Niet iedere vraag of probleem is echter direct telefonisch op te lossen, en het kan voorkomen dat er werkzaamheden op locatie uitgevoerd dienen te worden.

Onze supportdesk zal in overleg met u het moment bepalen dat één van onze medewerkers langskomt om het probleem op te lossen. Gedurende de afhandeling van de supportvraag zult u realtime op de hoogte worden gehouden van de status.

support-desk-1

Problemen voorkomen in plaats van oplossen

Proactief monitoren en beveiligen

Het proactief monitoren van servers en netwerkomgevingen

OfficeGrip biedt een proactieve oplossing voor server- en netwerkmonitoring binnen hybride netwerkomgevingen. Wij werken aan de hand van vooraf gedefinieerde drempelwaarden waarmee onze specialisten in een vroegtijdig stadium een terugval van de prestatie kunnen signaleren en storingen kunnen voorkomen.

OfficeGrip biedt proactieve bewaking van servers, netwerken en applicaties in combinatie met functionaliteit voor het archiveren van events, rapportage en mogelijkheden om prestatietrends in kaart te brengen. Hierin is OfficeGrip uiterst flexibel en bezitten wij het unieke vermogen om op snelle wijze verschillende onderdelen van een netwerk te beheren, of het nu gaat om een omvangrijk netwerk of een netwerk met één server.

support-desk-3
support-desk-4

Het installeren van (beveiliging-)updates en upgrades

Beveiligingsrisico’s brengen niet alleen uw data in gevaar, ze hinderen ook de groei van uw bedrijf. Omdat spyware, malware en andere kwalijke virussen zich telkens ontwikkelen, is het ook van belang dat uw verschillende applicaties zich blijven ontwikkelen. Daarom bieden de verschillende fabrikanten en ontwikkelaars u telkens nieuwe beveiligingsupdates aan.

OfficeGrip zorgt ervoor dat de beveiligingsupdates en upgrades goed en tijdig worden uitgevoerd. Op deze manier kunt u zich focussen op uw dagdagelijkse bezigheden zonder dat u zich druk hoeft te maken over IT-beveiliging, beveiligings instellingen of software-updates.

Online back-up bewaking en eventueel restoren van bestanden

Bij de online back-up service van OfficeGrip worden uw gegevens versleuteld en gecomprimeerd via het internet naar een centraal data center verzonden. De verzending van de gegevens gebeurt veilig, evenals het opslaan van uw bestanden in het data center.

Uw data wordt beveiligd met een encryptiesleutel en alleen u beschikt over het sleutelwoord waarmee u bij uw bestanden kunt. Op deze manier bent u dus verzekerd van een veilige en betrouwbare opslagplaats voor uw data.