Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Bij onze supportdesk werken ervaren, door Microsoft gecertificeerde technici, die in staat zijn de meest urgente service requests en incidenten direct op te lossen. Wij leveren ondersteuning aan kleine (nationale) en grote (nationale en internationale) organisaties. Ieder van hen kan rekenen op onze hoge kwaliteit van dienstverlening. Door onze ondersteuning, kennis, vaardigheden en ervaring, zijn enkele duizenden gebruikers in staat hun dagelijks werk op een professionele en effectieve manier uit te voeren.
Iedere vraag die aan één van onze supportdeskmedewerkers wordt gesteld word geregistreerd in ons systeem middels een uniek incidentnummer. Op basis van dit nummer kunt u altijd navraag doen over de status van uw vraag, en ontvangt u realtime updates met betrekking tot uw vraag.
Onze helpdesk maakt onderscheidt tussen eerste- en tweedelijns helpdesk vragen. De eerstelijns supportdesk is primair verantwoordelijk voor incidenten korter dan een half uur. Indien een incident langer gaat duren, dan zal deze behandeld worden door de tweedelijns supportdesk.
De Microsoftdiensten die OfficeGrip aanbiedt hebben een 99,9% Service Level Agreement (SLA). Dit houdt in dat Microsoft u een financiële garantie biedt wanneer de overeengekomen SLA niet is nagekomen. De SLA van Microsoft omvat de gehele oplossing en dus niet alleen de ‘core’ diensten.
Microsoft heeft een bewezen staat van dienst aangaande Enterprise-klasse beschikbaarheid en u kunt op OfficeGrip rekenen om slagvaardig te zijn wanneer de diensten toch onverhoopt ‘down’ blijken te zijn.
In eerste instantie zal altijd getracht worden om iedere gebruiker direct telefonisch ondersteuning te bieden met betrekking tot een vraag of probleem. Niet iedere vraag of probleem is echter direct telefonisch op te lossen, en het kan voorkomen dat er werkzaamheden op locatie uitgevoerd dienen te worden.
Onze supportdesk zal in overleg met u het moment bepalen dat één van onze medewerkers langskomt om het probleem op te lossen. Gedurende de afhandeling van de supportvraag zult u realtime op de hoogte worden gehouden van de status.
Problemen voorkomen in plaats van oplossen
OfficeGrip biedt een proactieve oplossing voor server- en netwerkmonitoring binnen hybride netwerkomgevingen. Wij werken aan de hand van vooraf gedefinieerde drempelwaarden waarmee onze specialisten in een vroegtijdig stadium een terugval van de prestatie kunnen signaleren en storingen kunnen voorkomen.
OfficeGrip biedt proactieve bewaking van servers, netwerken en applicaties in combinatie met functionaliteit voor het archiveren van events, rapportage en mogelijkheden om prestatietrends in kaart te brengen. Hierin is OfficeGrip uiterst flexibel en bezitten wij het unieke vermogen om op snelle wijze verschillende onderdelen van een netwerk te beheren, of het nu gaat om een omvangrijk netwerk of een netwerk met één server.
Beveiligingsrisico’s brengen niet alleen uw data in gevaar, ze hinderen ook de groei van uw bedrijf. Omdat spyware, malware en andere kwalijke virussen zich telkens ontwikkelen, is het ook van belang dat uw verschillende applicaties zich blijven ontwikkelen. Daarom bieden de verschillende fabrikanten en ontwikkelaars u telkens nieuwe beveiligingsupdates aan.
OfficeGrip zorgt ervoor dat de beveiligingsupdates en upgrades goed en tijdig worden uitgevoerd. Op deze manier kunt u zich focussen op uw dagdagelijkse bezigheden zonder dat u zich druk hoeft te maken over IT-beveiliging, beveiligings instellingen of software-updates.
Bij de online back-up service van OfficeGrip worden uw gegevens versleuteld en gecomprimeerd via het internet naar een centraal data center verzonden. De verzending van de gegevens gebeurt veilig, evenals het opslaan van uw bestanden in het data center.
Uw data wordt beveiligd met een encryptiesleutel en alleen u beschikt over het sleutelwoord waarmee u bij uw bestanden kunt. Op deze manier bent u dus verzekerd van een veilige en betrouwbare opslagplaats voor uw data.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS