OfficeGrip_logo

Over OfficeGrip

“De beste ICT-partner voor het MKB zijn” – daar doen wij het voor. Bij OfficeGrip helpen wij bedrijven te groeien door ondersteuning te bieden op het gebied van software en hardware implementaties. Zo helpen wij onze business partners het meeste uit hun ICT-omgeving te halen.

Over OfficeGrip

Waarom OfficeGrip

Bij OfficeGrip vinden wij het belangrijk om een goede samenwerking met onze partners aan te gaan. Wij leveren passend advies en denken graag mee om de ICT-omgeving te verbeteren. Dit doen wij altijd op basis van onze 4 kernwaarden.

Kernwaarde 1

Afspraak is afspraak

Bij OfficeGrip komen wij onze afspraken na. Duidelijke communicatie naar onze business partner is een belangrijk onderdeel binnen onze organisatie. Onze focus ligt op de lange termijn relaties met onze partners, om deze zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen. Ons motto is daarom: “underpromise, overdeliver”. Wij bieden passend advies en zijn transparant over de effecten op uw organisatie. Een verandering realiseren binnen de organisatie is niet makkelijk. Daarom begeleiden wij eindgebruikers en helpen wij bij de acceptatie van een nieuwe ICT-omgeving.

Afspraak is afspraak OfficeGrip
Microsoft 365 moderne werkplek

Kernwaarde 2

Betrokkenheid

Bij OfficeGrip zijn wij betrokken bij onze partners. Elke organisatie zit anders in elkaar en vraagt om een ander implementatie- en adoptietraject. OfficeGrip implementeert daarom alle systemen op basis van uw wensen en behoeftes. Op deze manier kunnen wij bijdragen aan het succes van onze business partners.

Wij vinden het belangrijk om uw organisatie optimaal te ondersteunen. Daarom krijgen al onze partners één centraal contactpersoon voor eventuele vragen. Op deze manier weten wij wat er speelt bij onze partners.

Kernwaarde 3

Lifelong learning

De technologie om ons heen verandert steeds sneller. Dit zorgt ervoor dat wij als organisatie elke dag onze deskundigheid moeten verbeteren. Ons personeel wordt daarom opgeleid om met de nieuwste producten en diensten te werken. Zo weten wij zeker dat we uw organisatie altijd kunnen voorzien van de nieuwste technologieën.

Microsoft biedt verschillende certificeringen aan. Deze certificeringen zijn van belang, omdat het de expertise van onze werknemers verbeterd. Onze werknemers halen allemaal de juiste certificeringen voor hun werkzaamheden. Op deze manier kunnen wij onze partners altijd met de juiste expertise helpen.

Microsoft Teams centrale hub
OfficeGrip klanttevredenheid

Golden Goal

Klanttevredenheid

Bij OfficeGrip streven wij naar 100% klanttevredenheid. De ICT-omgeving is een cruciaal onderdeel binnen uw organisatie. Wij vinden het daarom belangrijk om met onze kernwaarden partners tevreden te houden. Bij OfficeGrip focussen wij ons op lange termijn relaties met onze business partners. Dit heeft ervoor gezorgd dat wij meer dan 450 partners hebben geholpen met hun ICT-omgeving sinds 2005!

Deze organisaties gingen u voor

Bij OfficeGrip specialiseren wij ons in het creëren van een moderne werkomgeving. Wij hebben al meer dan 450 partners geholpen met hun ICT-uitdagingen. Dit doen wij door Microsoft 365 effectief in te zetten bij onze partners. Een moderne werkplek inrichten vereist specialisme, omdat het optimaal moet aansluiten bij uw organisatie. De onderstaande organisaties hebben gekozen voor OfficeGrip als ICT-leverancier:

0 +
Medewerkers
0 +
Business Partners
0 +
Werkplekken

Onze diensten

Bij OfficeGrip bieden wij verschillende soorten diensten aan. Wij specialiseren ons in Microsoft 365 en bieden hardware ondersteuning aan bij onze partners. Neem contact met ons op voor alle mogelijkheden.

De geschiedenis van OfficeGrip

2005
In 2005 wordt het eigen Shared Service platform ontwikkeld onder leiding van Jacob-Jan van der Steur.
2006-2007
In 2006 is onze eerste business partner live gegaan: Sportservice Zuid-Holland. Dit is het begin van de groei die OfficeGrip meemaakt. In de periode van 2006 tot 2007 maakt OfficeGrip een explosieve groei door. Voor het einde van 2007 is de mijlpaal van 1000 gebruikers behaald.
2013-2014
OfficeGrip groeit hard en krijgt een extra vestiging in Roosendaal. De afdelingen sales, administratie en marketing zijn vanaf 2014 gevestigd in Roosendaal
2016-2017
In 2016 is de afdeling productivity onstaan. Deze afdeling zorgt voor een succesvolle start met de nieuwe systemen. In 2017 hebben wij onze 450ste business partner mogen verwelkomen.
2018
De afdeling adoptie is opgezet om partners beter te kunnen ondersteunen bij de adoptie van nieuwe systemen. Deze afdeling is verantwoordelijk voor trainingen en het geven van floorwalk sessies.
2021
Sinds 2021 hebben wij meer dan 80 medewerkers in dienst. Dit om u optimaal van dienst te kunnen zijn.

Contact

Vul onderstaand formulier in en we nemen contact met je op.








    Of bereik ons via de onderstaande gegevens: