Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Heeft u een go-to persoon of een team die alles weet over een specifieke service, product, proces of klant? Als je een vraag had over de specifieke kwestie of onderwerp, weet je dat je naar die groep moet gaan. Ze kennen de antwoorden of die persoon heeft de informatie die u nodig heeft voor uw probleem.
Wat als die persoon ergens anders gaat werken of dat team geherstructureerd wordt? Hoe kun je de kennis behouden die ze bezitten? Idealiter moet u de vragen die werden gesteld en de antwoorden die door deze persoon of groep mensen werden gedeeld, vastleggen.
Microsoft kan helpen door deze kennis via Yammer te verspreiden en gebruik te maken van beschikbare, eenvoudig te gebruiken oplossingen zoals Azure Cognitive Services, Flow en SharePoint om uw kennisbronnen op te bouwen en op te slaan. Dat is het doel van de Yammer Knowledge Base (KB) -functie.
U kunt een Yammer groep instellen om geautomatiseerde antwoorden te bieden op vragen die in de groep zijn geplaatst. Als de vraag niet in de kennisbasis voorkomt, zal de functionaliteit een team van experts vragen om hun kennis te delen voordat het een antwoord plaatst.
Deze oplossing integreert Yammer met Azure QnA Maker en Microsoft Flow en maakt gebruik van de SharePoint Online- en Outlook- functies die beschikbaar zijn voor alle Office 365-verbonden groepen in Yammer.
Hier zijn enkele verschillende voorbeelden van manieren waarop een groep de Yammer Knowledge Base zou kunnen gebruiken:
Met de Yammer Knowledge Base-functie kunt u op een gestructureerde manier gebruik maken van de kennis die zich in uw organisatie bevindt.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS