Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om vanaf elke locatie te werken.
Bescherm je medewerkers en gegevens tegen cyberbedreigingen.
Verhoog de productiviteit binnen je organisatie
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt
De beste Office-apps voor uw organisatie
Het samenwerkings- platform voor uw team
Het mobiele, intelligente intranet
De bekende Office suite van Microsoft
Vergroot creativiteit en productiviteit met je dagelijkse AI-companion
Microsoft gecertificeerde technici lossen uw problemen op.
Strategisch advies op maat voor uw organisatie
Heeft u een go-to persoon of een team die alles weet over een specifieke service, product, proces of klant? Als je een vraag had over de specifieke kwestie of onderwerp, weet je dat je naar die groep moet gaan. Ze kennen de antwoorden of die persoon heeft de informatie die u nodig heeft voor uw probleem.
Wat als die persoon ergens anders gaat werken of dat team geherstructureerd wordt? Hoe kun je de kennis behouden die ze bezitten? Idealiter moet u de vragen die werden gesteld en de antwoorden die door deze persoon of groep mensen werden gedeeld, vastleggen.
Microsoft kan helpen door deze kennis via Yammer te verspreiden en gebruik te maken van beschikbare, eenvoudig te gebruiken oplossingen zoals Azure Cognitive Services, Flow en SharePoint om uw kennisbronnen op te bouwen en op te slaan. Dat is het doel van de Yammer Knowledge Base (KB) -functie.
U kunt een Yammer groep instellen om geautomatiseerde antwoorden te bieden op vragen die in de groep zijn geplaatst. Als de vraag niet in de kennisbasis voorkomt, zal de functionaliteit een team van experts vragen om hun kennis te delen voordat het een antwoord plaatst.
Deze oplossing integreert Yammer met Azure QnA Maker en Microsoft Flow en maakt gebruik van de SharePoint Online- en Outlook- functies die beschikbaar zijn voor alle Office 365-verbonden groepen in Yammer.
Hier zijn enkele verschillende voorbeelden van manieren waarop een groep de Yammer Knowledge Base zou kunnen gebruiken:
Met de Yammer Knowledge Base-functie kunt u op een gestructureerde manier gebruik maken van de kennis die zich in uw organisatie bevindt.
Contact
Supportdesk
Bezoekadressen
Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!