Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Als u de instellingen wilt wijzigen, klikt u op uw profielafbeelding bovenaan in Teams en vervolgens op Instellingen. Er zijn een aantal verschillende locaties met gespreksinstellingen: Algemeen, Apparaten en Gesprekken.
Opmerking: Neem contact op met uw IT-beheerder als Gesprekken niet aan de linkerkant van Teams wordt weergegeven.
Als u wilt beheren wie namens u gesprekken mag voeren, selecteert u uw profielfoto bovenaan in Teams en vervolgens Instellingen > Algemeen.
Ga naar de sectie Delegatieen kies Gedelegeerden beheren. Hier kunt u zien voor wie u een gedelegeerde bent en uw eigen gedelegeerden toevoegen en verwijderen.
Wanneer u iemand als een gedelegeerde toevoegt, ziet u enkele machtigingsinstellingen. U kunt er desgewenst voor zorgen dat uw gedelegeerden namens u gesprekken kunnen voeren en ontvangen. U kunt ze uw gespreks- en delegeringsinstellingen laten wijzigen.
Meer informatie over gedelegeerden leest u hier.
Als u de microfoon, de luidspreker en de camera wilt selecteren die u voor gesprekken en vergaderingen wilt gebruiken, klikt u op uw profielafbeelding bovenaan in Teams en vervolgens op Instellingen > Apparaten.
Selecteer onder Audioapparaten de luidspreker en microfoon die standaard voor Teams wilt gebruiken.
Selecteer onder Camera de camera die u voor Teams wilt gebruiken en bekijk een voorbeeld van de video van die camera.
Als er meerdere gecertificeerde apparaten op uw computer zijn aangesloten, kunt u deze instellen als uw Secundaire beltoon. Dit betekent dat deze overgaat als er een gesprek binnenkomt. Beantwoord binnenkomende gesprekken op welk apparaat dan ook, dat hoeft niet het apparaat te zijn dat overgaat.
Als u een testgesprek wilt starten, selecteert u uw profielfoto en vervolgens Instellingen > Apparaten.
Kies Een testgesprek starten onder Audioapparaten.
In een testgesprek ziet u hoe uw microfoon, luidspreker en camera werken. Volg de instructies van de testgesprekrobot en neem een kort bericht op. Het bericht wordt voor u afgespeeld. Daarna krijgt u een samenvatting van het testgesprek en kunt u naar Apparaatinstellingen gaan om wijzigingen aan te brengen.
Notities:
Klik bovenaan in de app op uw profielafbeelding en vervolgens opInstellingen > Gesprekken om de Oproepbeantwoordingsregels in te stellen.
Geef aan hoe u wilt dat Teams uw binnenkomende gesprekken verwerkt in de sectie voor Oproepbeantwoordingsregels.
Selecteer Mijn gesprekken doorschakelen als u dat wilt doen. Als u een gelijktijdige beltoon wilt, klikt u op Gesprekken bellen mij en selecteert u anderen onderOok bellen.
Geef aan wat u wilt doen met gesprekken die niet worden beantwoord onder Indien onbeantwoord.
Als u uw voicemail-instellingen wilt wijzigen, klikt u op uw profielfoto en vervolgens op Instellingen > Gesprekken.
Klik in de sectie Voicemail op Voicemail configureren. Hier vindt u al uw voicemail-instellingen.
Als u een nieuwe Voicemailbegroeting wilt opnemen, selecteert u Een begroeting opnemen en volgt u de instructies om uw bericht op te nemen.
Als u de manier wilt wijzigen waarop gesprekken worden afgehandeld nadat deze uw voicemail hebben bereikt, gaat u naar Oproepbeantwoordingsregels. Standaard speelt Teams uw voicemailbegroeting af en kan de beller een bericht opnemen. Er zijn nog andere opties, zoals:
Als u een optie kiest waarmee u het gesprek overdraagt, stelt u de naam of het nummer in van de locatie waar u de oproepen wilt plaatsen onder waar moeten ze overgaan?
U kunt uw standaard begroetingstaal wijzigen door de gewenste taal te selecteren onder Begroetingstaal.
Als u een Tekst-naar-spraak-voicemailbegroeting wilt gebruiken, typt u er een in Uw aangepaste begroeting onder Aangepaste Tekst-naar-spraakbegroeting.
Opmerking: Als u een begroeting hebt opgenomen, wordt de optie tekst-naar-spraak overgeschreven.
Typ uw niet-aanwezigbegroeting in Uw aangepaste niet-aanwezigbegroeting onder aangepaste tekst-naar-spraakbegroeting en kies vervolgens wanneer u deze wilt afspelen onder Niet-aanwezigbegroeting.
Klik bovenaan in de app op uw profielafbeelding en kies vervolgens Instellingen > Gesprekken om uw gewenste beltonen te selecteren.
Daar kunt u onder Beltonen afzonderlijke beltonen kiezen voor uw normale gesprekken, doorgestuurde gesprekken en voor gedelegeerde gesprekken, zodat u deze kunt onderscheiden.
Klik op uw profielfoto bovenaan in Teams en selecteer vervolgens Instellingen> Gesprekken.
Klik in de sectie Toegankelijkheid op TTY-modus inschakelen.
Als u de geblokkeerde nummers wilt bekijken en beheren, klikt u op uw profielfoto en gaat u naar instellingen> Privacy.
Selecteer Geblokkeerde contactpersonen bewerken onder Geblokkeerde contactpersonen om de nummers weer te geven die u hebt geblokkeerd en van de lijst te verwijderen.
Als u anonieme oproepen wilt blokkeren, selecteert u oproepen blokkeren zonder beller-id.
Als u een oproep wachtrij medewerker bent, kunt u meldingen in-of uitschakelen voor elke wachtrij.
Ga naar instellingen> bellenen schuif omlaag naar wachtrijen om een lijst met uw wachtrijen weer te geven. Klik op de schakeloptie naast elke wachtrij om meldingen in of uit te schakelen.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS