- 8 september 2015
- officegrip
- Tips & Tricks
- 0

Hoe download en installeer je Office met behulp van Office 365 voor Bedrijven op uw pc
Als uw abonnement op Office 365 voor Bedrijven of Education Office bevat, kunt u dit installeren nadat u zich hebt aangemeld bij Office 365 voor Bedrijven in uw browser.
OPMERKING Als u zich niet kunt aanmelden door de onderstaande stappen te volgen, meldt u zich misschien aan bij de verkeerde service. Zie Waar aanmelden bij Office 365.
Office downloaden Office en installeren voor Windows
- Meld u aan bij Office 365 op //portal.office.com/OLS/MySoftware.aspx.
Als Office niet wordt weergegeven, bevat uw abonnement waarschijnlijk geen Office-toepassingen. Als u weet dat uw abonnement Office bevat, is aan u mogelijk geen licentie toegewezen. Zie Welk Office 365-product of welke Office 365-licentie heb ik?. Als Office niet wordt weergegeven, vraagt u uw Office 365-beheerder u een licentie toe te wijzen.
- Selecteer op de pagina Office een Taal en kies Installeren om de 32-bits versie te installeren.
OPMERKING Voor de installatie van de 64-bits versie, kiest u de 64-bits versie in de sectie Versie voordat u Installeren kiest. Als u twijfelt, leest u De 32-bits of 64-bits versie van Microsoft Office kiezen voor meer informatie.
- Selecteer Uitvoeren onder in het scherm.
- Volg de aanwijzingen en accepteer de licentieovereenkomst.
- Wanneer ‘U kunt aan de slag’ wordt weergegeven, selecteert u Klaar.
TIP Wanneer de installatie is voltooid, kunt u Word, Excel en de andere Office-toepassingen gaan gebruiken. Als u de toepassingen niet kunt vinden, kunt u informatie krijgen over het vinden van de Office-toepassingen die u zojuist hebt geïnstalleerd.
Volgende stap
Nu u Office hebt geïnstalleerd, kunt u uw e-mail gaan instellen in Outlook.
No Comments