Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om vanaf elke locatie te werken.
Bescherm je medewerkers en gegevens tegen cyberbedreigingen.
Verhoog de productiviteit binnen je organisatie
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt
De beste Office-apps voor uw organisatie
Het samenwerkings- platform voor uw team
Het mobiele, intelligente intranet
De bekende Office suite van Microsoft
Vergroot creativiteit en productiviteit met je dagelijkse AI-companion
Microsoft gecertificeerde technici lossen uw problemen op.
Strategisch advies op maat voor uw organisatie
Wanneer u een tabel maakt in een werkblad van Excel, is het niet alleen gemakkelijker om de gegevens in de tabel te beheren en te analyseren, maar krijgt u ook de beschikking over ingebouwde functies voor filteren, sorteren en het arceren van rijen.
Opmerking U moet Excel-tabellen niet verwarren met de gegevenstabellen die deel uitmaken van een groep opdrachten voor ‘wat als’-analyse (Hulpmiddelen voor gegevens, op het tabblad Gegevens).
U maakt als volgt een tabel met de standaardtabelstijl:
Sneltoets u kunt ook drukt u op Ctrl + W of Ctrl + L.
Als u het selectievakje Mijn tabel bevat kopteksten niet inschakelt, worden kopteksten met standaardnamen, zoals Kolom1 en Kolom2, toegevoegd boven de gegevens van de tabel. U kunt deze standaardnamen op ieder gewenst moment wijzigen.
Wanneer u Opmaken als tabel gebruikt, wordt automatisch een tabel ingevoegd.
U kunt uw eigen tabelstijl samenstellen voor de huidige werkmap. Nadat u een aangepaste tabelstijl hebt gemaakt, is deze beschikbaar voor de huidige werkmap wanneer u Opmaken als tabel kiest onder Aangepast.
Als u in het voorbeeld hier op Tab drukt terwijl cel C4 is geselecteerd, wordt de tabel uitgebreid met een vijfde rij en wordt de selectie verplaatst naar de eerste kolom in de nieuwe rij, cel A5.
Contact
Supportdesk
Bezoekadressen
Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!