- 1 juni 2018
- officegrip
- Eindgebruiker, Microsoft Teams, Tips & Tricks
- 0

Hoe voeg je personen toe aan een team in Microsoft Teams
Personen toevoegen
Bureaublad
Als u de eigenaar van een team bent, gaat u naar de naam van de teamsite in de lijst teams en klikt u op meer opties > leden toevoegen.
Als u wilt, kunt u meerdere personen zelfs toevoegen door de naam van een groep contactpersonen, beveiligingsgroep of Office 365-groep te typen.
Ter informatie, een team kan maximaal 2500 personen bevatten.
Voorkomen dat u dezelfde formule moet herschrijven
Als u de eigenaar van een team bent, tikt u op Teams en Ga naar de teamnaam van het. Tik op meer opties
> leden toevoegen. Typ de naam van de persoon.
Als u wilt dat meerdere personen toevoegen aan een bestaand team, gaat u naar het bureaublad of web-app.
Ter informatie, een team kan maximaal 2500 personen bevatten.
Android
Als u de eigenaar van een team bent, tikt u op Teams en Ga naar de teamnaam van het. Tik op meer opties
> Leden beheren. Kies lid toevoegen
en typ de naam van de persoon.
Als u wilt dat meerdere personen toevoegen aan een bestaand team, gaat u naar het bureaublad of web-app.
Ter informatie, een team kan maximaal 2500 personen bevatten.
Windows Phone
Klik op het bureaublad of mobiele app, kunt u teamleden toevoegen.
Ter informatie, een team kan maximaal 2500 personen bevatten.
=”clear: both;”>
Microsoft Teams is een werkruimte in Office 365 die speciaal voor chatten is bedoeld.
Het biedt één locatie voor personen, gesprekken, bestanden en hulpmiddelen, zodat iedereen direct toegang heeft tot alles wat ze nodig hebben.
Download deze gratis handleiding, start vandaag nog met Microsoft Teams en leer o.a.:
- Hoe je je aanmeldt
- Hoe je een team en kanaal selecteert
- Hoe je aan de slag kan gaan met emoji, memes en stickers
No Comments