OfficeGrip_logo

Hulp nodig bij Lync Online problemen?

We horen steeds vaker ondernemers die klagen over problemen met het gebruik van Lync Online en Office 365, daarom zullen we de komende periode regelmatig verschillende korte blog-artikelen schrijven met de meest voorkomende problemen. 

Lege UI of vastgelopen videostuurprogramma

Mogelijk ziet u een lege UI of verdwijnt de UI als u de muisaanwijzer boven een element plaatst in Office-programma’s. Of uw videostuurprogramma loopt vast.

Oplossing

Probeer het stuurprogramma van uw videokaart bij te werken en/of klik op Bestand > Opties > Geavanceerd > Weergave en schakel vervolgens het selectievakje Hardwareversnelling uitschakelen voor afbeeldingen in.

Heeft u als ondernemer nog steed problemen of vragen belt u dan vrijblijvend met het OfficeGrip Lync Online team via: 088-4747400 of neem contact op via deze website.

Deel dit artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!