Verbeter de organisatie van je teamwerk en werk productiever. Met Planner kan je team eenvoudig nieuwe plannen maken, taken organiseren en toewijzen, bestanden delen, chatten over het werk en updates over de voortgang ontvangen.
Start Planner in één klik vanuit het Office 365-startprogramma. Vervolgens kun je met een paar eenvoudige stappen een nieuw plan maken, een team bouwen, taken toewijzen en de status bijwerken.
Elk plan heeft een eigen bord waarop je taken in buckets kunt ordenen. Je kunt taken indelen op basis van status of aan wie ze zijn toegewezen. Je kunt de status bijwerken of toewijzingen wijzigen door deze tussen kolommen te slepen.
Als je samenwerkt aan een plan, weten de teamleden altijd waarmee iedereen bezig is.
Met Planner blijven de discussies en resultaten altijd bij het plan en worden deze niet in allerlei verschillende toepassingen vergrendeld.
Een korte blik op grafieken is voldoende om te weten hoe het ervoor staat en of het team voldoende vorderingen maakt om het doel te realiseren.
Ontvang e‑mailmeldingen wanneer er een nieuwe taak aan jou wordt toegewezen of wanneer je wordt toegevoegd aan een gesprek.