Nieuwe updates voor Dynamics 365 for Sales

Dynamics 365 for sales zorgt ervoor dat u slimmer kunt verkopen, relaties bevordert via persoonlijke betrokkenheid en de verkoopprestaties versnelt. Microsoft staat dan ook niet stil en blijft het platform innoveren. In de nieuwe voorjaarsupdate zijn weer een aantal verbeteringen toegepast die u helpen uw doel te bereiken. De mogelijkheden in de voorjaars update versterken uw verkoopteam met meer intelligentie en analyse, diepere integraties met LinkedIn en Office 365 en consistente gebruikerservaring voor internet, mobiel en klanten met behulp van het Unified Interface-framework. 

Deze mogelijkheden omvatten:

Embedded intelligence

Embedded Intelligence (voorheen bekend als Relationship Insights) verzamelt, beheert en analyseert de diverse gegevens en communicaties die tijdens het verkoopproces zijn gemaakt. De app stelt vervolgens automatisch relevante acties voor en legt relevante activiteiten vast om verkopers meer tijd te laten spenderen aan het belangrijkste; verkopen.

Dit omvat Relationship assistant, Auto capture en Email engagement.

  • Relationship assistant biedt tijdige en bruikbare inzichten door voortdurend klantinteractiegegevens die zijn opgeslagen in Dynamics 365, Microsoft Exchange en andere bronnen te analyseren en vervolgens een verzameling actiekaarten te genereren met suggesties voor relevante volgende stappen.
  • Auto capture scant de Outlook-inbox van een verkoopgebruiker op berichten en afspraken die relevant zijn voor deals die ze in Dynamics 365 gebruiken, en biedt deze vervolgens aan als kandidaten voor tracking. 
  • Email engagement controleert acties van ontvangers zoals geopend, op een link geklikt, een bijlage geopend of een antwoord gegeven. Sales gebruikers kunnen plannen wanneer een e-mail wordt verzonden en follow-up reminders ontvangen.

Relationship analytics (Public Preview)

Relationship analytics  helpt verkopers de opportunity-pipeline te beheren door relaties te analyseren en gegevens en inzichten te presenteren over de gezondheid van klantrelaties. Relationship analytics bevat sentimentanalyses om de berekening van relationele gezondheid te verbeteren.

Sentiment health analyseert interacties en signalen van klanten om verkopers te informeren hoe tevreden hun klanten zijn met hun relatie.

Relationship overzicht

Relationship analytics dashboard

Relationship configuration voor administrators

 

LinkedIn Sales Navigator integratie

Met LinkedIn Sales Navigator-integratie kunnen verkopers gebruikmaken van hun professionele netwerken en relaties om hun pijplijn te verbeteren.

LinkedIn Sales Navigator (SNAP) controls bij formulieren

Met de LinkedIn Navigator-integratie kunnen bedrijfsanalisten en systeembeheerders aanpasbare formulierbesturingselementen toevoegen die inzichten leveren om verkopers te helpen bij het bouwen van verbindingen terwijl ze deals maken. De besturingselementen bieden een volledig beeld van de leden- of bedrijfsprofielen van Sales Navigator of van focused views in lead-ijsbrekers, onderlinge verbindingen en gerelateerde leads, evenals accountverbindingen, aanbevolen leads en nieuws.

LinkedIn Sales Navigator integration controls

LinkedIn-profielfoto’s voor contactrecords gesynchroniseerd met Sales Navigator

Met de LinkedIn Sales Navigator-integratie zien verkopers LinkedIn profielfoto’s op dashboards, rasters en formulieren voor elk contactrecord gesynchroniseerd met LinkedIn Sales Navigator. Het zien van LinkedIn-profielfoto’s voor contactpersonen helpt verkopers om hun prospects te herkennen en helpt bij het verdiepen van verbindingen tijdens het verkoopproces. Met ingesloten InMail-communicatie krijgen verkopers met één klik toegang tot interacties met een grote kans op succes.

 

Deel dit artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!