Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om vanaf elke locatie te werken.
Bescherm je medewerkers en gegevens tegen cyberbedreigingen.
Verhoog de productiviteit binnen je organisatie
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt
De beste Office-apps voor uw organisatie
Het samenwerkings- platform voor uw team
Het mobiele, intelligente intranet
De bekende Office suite van Microsoft
Vergroot creativiteit en productiviteit met je dagelijkse AI-companion
Microsoft gecertificeerde technici lossen uw problemen op.
Strategisch advies op maat voor uw organisatie
Momenteel werk ik alweer 7 maanden bij OfficeGrip, waar ik de taak heb gekregen om de Customer Experience-afdeling op te zetten en in te richten. In het begin was dit een lastige taak, aangezien ik het bedrijf, mijn collega’s en de klanten nog niet kende. Inmiddels is het CX-team compleet, en ik kan met trots terugkijken op deze eerste maanden.
Ons doel is duidelijk: het verbeteren van de algehele klantervaring en het bieden van een meer persoonlijke benadering. Het CX-team kan zich volledig toeleggen op dit doel, maar hoe doen we dit nu eigenlijk?
Allereerst zijn we het primaire contactpersoon voor onze klanten als het gaat om operationele zaken. Niet-reguliere vraagstukken kunnen bij de CX-manager worden belegd. We zullen periodiek contact hebben met de klant, ongeacht of er nu iets speelt of niet.
Om de juiste aandacht te geven aan onze klanten hebben we ze ingedeeld in branches. Elke CX-manager heeft aansluitende branches in beheer, weet wat er in die branches speelt, en kan zich zo beter inleven bij de klant. Intern werken we met een team, waardoor we de lijntjes kort houden. Denk hierbij aan de teamleads Customer Care, Client & Quality Manager, financieel medewerker en Security Consultant. Spelen er zaken, dan kunnen we dit direct bij de juiste mensen onder de aandacht brengen.
Periodiek zit ikzelf met teamleads van andere afdelingen. Hier kijken we naar het verbeteren van processen, projecten en andere service-gerelateerde zaken.
Een belangrijke succesfactor is om op basis van data te werken in een wereld van ervaringen, emoties en gevoelens. In onze gesprekken met klanten concentreren wij ons op bepaalde criteria, die wij centraal verzamelen. Zodra voldoende gegevens zijn verzameld, kunnen analyses en conclusies worden getrokken over wat er verbeterd kan worden.
Een van de meest ingrijpende veranderingen is de introductie van ons nieuwe ticketsysteem, Autotask. Deze strategische keuze is voortgekomen uit de groeiende klantverwachtingen en dient als centraal middel om voorop te lopen in de groeiende vraag naar service op de markt.
Sinds het begin van 2024 hebben we weer een nieuwe tool waarbij u uw stem kunt laten horen. U kunt namelijk een beoordeling achterlaten bij elk afgesloten melding. Dit resulteert er in dat wij doorlopend feedback ontvangen vanuit u. Deze feedback is enorm belangrijk in het leren begrijpen van uw behoeften.
Hoe werkt dit dan? Zoals u gewend bent ontvangt u na elke afgesloten melding een email, in deze email zijn nu 4 “smiley’s” zichtbaar. Klik op de gewenste beoordeling en dat is alles. Optioneel is dat u commentaar achterlaat. Voor u kost het dus slechts enkele seconden, voor ons daarentegen is het enorm waardevol.
Het resultaat is blij verraste klanten. Er is tenslotte eindelijk iemand die naar hun mening vraagt zonder dat er een commercieel belang achter zit. Belangrijker nog, deze ervaring en mening meeneemt de organisatie in.
Teamlead Customer Experience
Bij OfficeGrip ondersteunen wij bedrijven naar een optimale digitale transformatie. Neem direct contact met ons op of vul het contactformulier in. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op!
Vul ons contactformulier in en één van onze experts neemt contact met u op!
Contact
Supportdesk
Bezoekadressen
Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!