Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Als je wel eens een overvol Postvak IN hebt gehad, weet je dat onnodige e-mails een groot probleem zijn voor de hedendaagse medewerkers.
Het is dan ook geen verrassing dat 22% (meer dan een vijfde) van de ondervraagde professionals in een recente studie van Gallup aangaf dat de helft of meer van de bedrijfs-emails die ze ontvangen niet interessant zijn voor ze. Erger nog, 11% (meer dan een op de tien) geeft aan dat wel 75% van hun Postvak IN volgestouwd zit met onnodige e-mails. Dat vergt veel tijd en middelen.
Met de juiste bedrijfschat kun je verschillende chat-kanalen maken voor elk team, op basis van werkstromen of onderwerpen. Ideaal voor één-op-één-gesprekken, sms’en en ad-hocgesprekken.
Werknemers van nu verwachten dat hun persoonlijke programma’s ook op het werk beschikbaar zijn. Ze gebruiken al jaren chatprogramma’s en sociale media. De overgang naar vergelijkbare vormen van communicatie binnen organisaties is een natuurlijke volgende stap voor een personeelsbestand dat voornamelijk op mobiele apparaten en in de cloud werkt en direct communiceert.
De overgang naar chat werkt voor organisaties alleen als het platform de behoeften van alle teams ondersteunt.
Dus wat is de juiste werkomgeving voor een samenwerking op basis van chat?
De omgeving moet flexibel genoeg zijn om in alle wensen van je teams te voorzien, fungeren als hub voor het verspreiden van teamwork, kunnen worden aangepast en veilig blijven.
Een dergelijke werkomgeving is mogelijk. Met programma’s die schaalbaarheid, mogelijkheden voor de integratie van apps, gebruiksgemak en automatisering bieden, laat je jouw teams beter presteren.
Zorg ervoor dat je goed nadenkt welke groeps-chatsoftware je kiest en kies die van een bedrijf met een bewezen geschiedenis en een belofte voor de toekomst. Je wilt tenslotte je team niet ieder jaar een nieuwe applicatie voorschotelen. Je wilt tenslotte je team niet ieder jaar een nieuwe chatapp voorschotelen, kies dus nu al voor de app die mag blijven.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS