Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Wilt u versies van items bewaren telkens als ze zijn bewerkt? Zo ja, hoeveel versies? Wilt u dat alle sitegebruikers alle conceptversies kunnen zien, of moeten deze alleen zichtbaar zijn voor de oorspronkelijke auteur en bepaalde personen in uw organisatie? De beslissing die u in elk van deze gevallen neemt, hangt af van het type en het belang van items in de lijsten en bibliotheken, het doel van elk item, de behoeften van uw gebruikersgroep en het beveiligingsniveau dat u moet handhaven.
Wanneer versiebeheer is ingeschakeld voor lijsten op een site, kunt u de ontwikkeling van gegevens bijhouden en beheren. U kunt oudere versies bekijken en indien nodig herstellen. Dit kan goed van pas komen wanneer iemand zich realiseert dat een oudere versie van een item nauwkeuriger is dan de latere versies. Sommige organisaties bewaren meerdere versies van items in hun lijsten om juridische redenen of voor controles.
Versiebeheer is standaard uitgeschakeld. Als u versiebeheer wilt inschakelen en uw beslissingen omtrent versiebeheer wilt implementeren, moet u de machtiging Volledig beheer of Ontwerpen hebben.
U wilt misschien ook zowel primaire als secundaire versies van een bestand bijhouden. Een primaire versie kan betekenen dat een bestand klaar is voor revisie door een groot publiek, terwijl een secundaire versie een onderhanden versie is die nog niet voor brede distributie geschikt is.
OPMERKING Primaire en secundaire versies zijn alleen beschikbaar voor bibliotheken, niet voor lijsten.
Het dialoogvenster Instellingen voor versies bevat drie gedeelten voor lijsten en vier gedeelten voor bibliotheken. Wanneer u een lijst of bibliotheek instelt, moet u voor elk gedeelte beslissingen nemen. Als u de benodigde machtigingen heeft, kunt u de instellingen natuurlijk ook later wijzigen.
OPMERKING De opties van het dialoogvenster Instellingen voor versies variëren, afhankelijk van of u met lijsten of bibliotheken werkt. De onderstaande tabel bevat de beschikbare opties voor instellingen van versies van zowel lijsten als bibliotheken.
Selectie | Gevolg
Een versie maken telkens wanneer u een item in deze lijst/documentbibliotheek bewerkt?
De standaardinstelling is Nee. Als u bij lijsten Ja selecteert, wordt er telkens een nieuwe versie van het item gemaakt als het wordt bewerkt.
Alleen voor bibliotheken geldt dat u Primaire versies maken of Primaire en secundaire (concept)versies maken kunt selecteren.
Het volgende aantal versies behouden
Als het selectievakje voor deze optionele instelling is ingeschakeld, geeft het getal eronder aan hoeveel versies van het item bewaard blijven in de lijst. Als het getal bijvoorbeeld 25 is, wordt de oudste versie verwijderd wanneer de 26e versie wordt gemaakt. Hierna zijn alleen versies 2 tot en met 26 beschikbaar.
Concepten behouden voor het volgende aantal primaire/goedgekeurde versies
Deze optie is alleen van toepassing als u Ja hebt geselecteerd in het gedeelte Goedkeuring van inhouden in het gedeelte Versiegeschiedenis van item/document van het dialoogvenster Instellingen voor versies. Als dat het geval is, kunt u het aantal concepten opgeven dat u wilt bewaren voor elke primaire of goedgekeurde versie. Tenzij dat wettelijk wordt vereist, is het waarschijnlijk niet nodig om alle concepten van elke versie te bewaren. U kunt bijvoorbeeld instellen dat u alleen concepten wilt bewaren van de laatste vijf versies.
BELANGRIJK De set opties in deze sectie zijn alleen beschikbaar wanneer het gedeelte Goedkeuring van inhoud is ingesteld op Ja.
U kunt alle gebruikers met de machtiging Lezen voor de lijst toestaan om de concepten te bekijken. U kunt de weergave ook beperken tot gebruikers die de items kunnen bewerken, of tot de auteur van het item en degenen die items kunnen goedkeuren.
OPMERKING Als in de bibliotheek bestanden van Microsoft Project (.mpp) worden opgeslagen die worden gesynchroniseerd met takenlijsten op uw site, moet u dit selectievakje uitschakelen.
Voer de volgende stappen uit om versiebeheer voor een lijst in te schakelen en te configureren.
OPMERKING De sectie Uitchecken vereisen wordt alleen weergegeven voor een bibliotheek.
Na verloop van tijd is versiebeheer mogelijk niet meer nodig voor de lijst. Als u de machtiging Volledig beheer of Ontwerpen hebt, kunt u versiebeheer voor de lijst uitschakelen.
Voer de volgende stappen uit om versiebeheer voor een lijst in te schakelen en te configureren.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS