Premium Service &
24/7 support

met Virtual Agent Suzie

AI brengt een revolutie teweeg. Dat levert meer bedreigingen op, maar ook meer manieren om u te ondersteunen. En de werkplek waar u blij van wordt? Dat valt of staat met prettig, snel en veilig kunnen (samen)werken en de allerbeste support. 

Hoe handig zou het daarom zijn als u 24/7 een hulplijn binnen Microsoft Teams hebt waar u al uw vragen aan kunt stellen over jouw werkplek? Precies dat introduceren wij met de kracht van het zelflerende Artificial Intelligence, exclusief voor klanten van OfficeGrip. 

Maak kennis met Virtual Agent Suzie en Premium Service & Support!

Volledig geïntegreerd in Microsoft Teams

U benadert Suzie gewoon binnen een chat in Teams, wel zo makkelijk.

24/7 bereikbaar om u te helpen

Suzie staat altijd voor je klaar. Zo word u geholpen op het moment dat het u het beste uitkomt.

Snel persoonlijk contact

Komt Suzie er niet uit? Dan schakelt zij u snel door naar een chat of (video-)gesprek met een van onze support engineers.

Welkom bij het team, Suzie!

Vanaf 1 november 2023 zullen wij over ons volledige platform AI-technologie gaan inschakelen welke Suzie definitief tot leven gaat brengen. Suzie biedt als Virtual Agent uw organisatie 24/7 ondersteuning bij alle meest voorkomende vragen. Realtime en makkelijk vanuit uw eigen Microsoft Teams omgeving. Zo krijgt u via de chat direct antwoord op uw vraag. 

Of dat nu gaat om het instellen van uw wachtwoord, het maken van een inhoudsopgave in Microsoft Word of het melden van een beveiligingsrisico. Wanneer Suzie u niet passend kan ondersteunen, of als u liever persoonlijk contact wil, kunt u direct rechtstreeks doorgeschakeld worden naar één van onze engineers. Zij zullen vanaf 1 november voor u klaar staan van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 24:00 uur. 

Zo vormt Suzie, binnen Microsoft Teams, een mooi team met onze support engineers die u al kent!

Suzie is slim

AI als verlengstuk voor uw werkplezier

Over Artificial Intelligence wordt veel gezegd en geschreven, maar wij brengen het tot leven met Suzie. Heeft Suzie uw vraag niet direct zelf beantwoord? Dan zal ze daar met behulp van AI van leren. Zo kunnen vergelijkbare vragen in de toekomst wel door Suzie beantwoord worden. Alles is erop gericht om uw werkplezier toe te laten nemen. Daarnaast raakt u direct vertrouwd met het gebruik van een Virtual Agent en om AI als verlengstuk te gebruiken. Zo verhoog je de productiviteit, het werkplezier en geef je jouw bedrijf een voorsprong.

premium-support-virtual-agent-1
Virtual-Agent-Suzie-wachtwoord-instellen-2a

Suzie is veilig

Veiligheid voorop

Werkplezier is belangrijk en goede veiligheid is daarin voor ons een basisvereiste. Dit implementeren wij volgens drie principes: privacy first, safety first en lerende AI. Dit wil zeggen dat uw privacy en veiligheid voorop staan bij het gebruik van Virtual Agent Suzie en dat zij continu leert hoe ze uw vragen nog beter kan beantwoorden, ook op het gebied van digitale veiligheid. Klikt iemand op een phishingmail? Dan kunt u dit direct bij Suzie melden via de chat in Teams. Zo verlagen we risico’s, versnellen we in doorlooptijden en worden we samen steeds slimmer om cybercriminelen voor te blijven! Zeker als we binnenkort ’24 x 7 Emergency & Response-ondersteuning’ toevoegen.

Suzie maakt uw leven makkelijker

Suzie en onze support engineers zijn volledig geïntegreerd in uw eigen Microsoft Teams omgeving. Zo bieden we het ultieme gemak. U kunt direct contact zoeken via de chat in Teams voor al jouw vragen.

Altijd bereikbaar

Suzie is 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar om u te helpen. Zo wordt u altijd snel geholpen op het moment dat het u het beste uitkomt.

Persoonlijk contact

Mocht Suzie er niet uitkomen, dan kunt u natuurlijk ook direct persoonlijk contact zoeken met één van onze support engineers. Allemaal vanuit uw eigen Teams omgeving of op de manier die u bent gewend; telefonisch, per mail of via een ticket.

Snellere hulp en betere kwaliteit

Door het verruimen van onze openingstijden zijn onze support engineers 5 dagen per week tot 24:00 uur te bereiken. Zo verkorten we de doorlooptijden en zijn wij u nog sneller en beter van dienst.

Steeds slimmer

Suzie is enorm leergierig! Als ze u niet direct heeft kunnen helpen, zal ze daarvan leren om het een volgende keer beter te doen. Zo kunnen vergelijkbare vragen in de toekomst wel door Suzie beantwoord worden. Om dit lerend vermogen te gebruiken is het essentieel nu te starten. Zorg er dus voor dat u direct instapt om het momentum niet te missen!

Cybercriminelen buiten de deur

Ook cybercriminelen zijn blij met AI. Een cyber aanval is kinderlijk eenvoudig uit te voeren. Met deze stap houden wij uw organisatie blijvend veilig. Zeker als we binnenkort '24 x 7 Emergency & Response-ondersteuning' toevoegen.

Safety first

In tegenstelling tot bijvoorbeeld ChatGPT met openbare en niet geverifieerde bronnen vanaf het internet, werken wij met onze eigen kennisbank om te voorkomen dat er data wordt gelekt of dat er ongewenst toegang tot uw veilige Teams-omgeving mogelijk is. Cruciaal om veilig gebruik te maken van als het moois wat AI te bieden heeft.

FAQ

Veelgestelde vragen over Virtual Agent Suzie

Virtual Agent Suzie gaat live op 1 november 2023. De service wordt op dan gelanceerd voor onze klanten en is vanaf dat moment direct te gebruiken.

Ons IT-team zorgt voor de implementatie en de activatie binnen Microsoft Teams. Je hoeft hier dus zelf niets voor te doen. Wel zo makkelijk!

Virtual Agent Suzie maakt onderdeel uit van Premium Service & Support. Het is bedoeld om snel en efficiënt veelvoorkomende vragen te beantwoorden. Persoonlijk contact is altijd binnen handbereik wanneer je hier behoefte aan hebt.

Jazeker! De Virtual Agent is bedoeld om jouw werk makkelijker, sneller en veiliger te maken. Heb je behoefte aan persoonlijk contact of wil je jouw hulpvraag via de mail stellen? Dan kan dit nog steeds op de manier waarop je dit gewend bent.

Absoluut. Veiligheid en privacy zijn voor ons topprioriteit. We hanteren strenge beveiligingsmaatregelen om jouw gegevens te beschermen. In tegenstelling tot bijvoorbeeld ChatGPT met openbare en niet geverifieerde bronnen vanaf het internet, werken wij met onze eigen kennisbank om te voorkomen dat er data wordt gelekt of dat er ongewenst toegang tot jouw veilige Teams-omgeving mogelijk is. Cruciaal om veilig gebruik te maken van als het moois wat AI te bieden heeft.

Suzie is voor alle medewerkers toegankelijk en bereikbaar via Microsoft Teams.

De Virtual Agent hanteert slimme AI-technologie met persoonlijk contact om jouw werk makkelijker, sneller en veiliger te maken. Het is de eerste stap richting de volledige potentie die AI met zich meebrengt. De koppeling van een eigen kennisbank én de mogelijkheid om het systeem te ‘leren’ zorgt ervoor dat onze Virtual Agent jou en jouw mensen fijn laat werken. Microsoft 365 Copilot past AI-technologie toe om de workflow binnen Microsoft 365 te optimaliseren. Het dient dus allebei een ander doel.

De gratis proefperiode loopt van 1 november 2023 tot 1 december 2023.

Tijdens de gratis proefperiode krijg je toegang tot alle functionaliteit, zonder enige beperking. Zo kun je zelf volledig gebruikmaken van de Virtual Agent en ontdekken wat de toegevoegde waarde is.

Goed om te weten: maak je nu gebruik van Virtual Agent Suzie? Dan profiteer je als allereerste van de nieuwe functionaliteiten die op de roadmap staan in 2024. Besluit je toch om geen gebruik meer te willen maken van de proefperiode? Vul dan dit formulier in om je af te melden.

Wij staan voor je klaar om je te helpen. Je bereikt ons via support@officegrip.nl of 088 47 47 474.

We waarderen uw feedback! Op die manier kunnen wij de Virtual Agent blijven verbeteren. Deel jouw suggesties en feedback via suzie@officegrip.nl of neem contact op met onze supportafdeling.

Suzie is meertalig opgevoed en spreekt vloeiend Nederlands, Engels en Duits. Ze is overigens enorm leergierig, dus hier worden snel meer talen aan toegevoegd.

Jazeker, in de loop van 2024 verwachten wij het mogelijk te maken om antwoorden op veelgestelde vragen vanuit uw eigen organisatie tevens door Suzie te laten beantwoorden.

Jazeker, in de loop van 2024 verwachten wij dat u uw eigen systemen kunt koppelen aan Suzie om zo de Virtual Agent nog beter toepasbaar te maken en voor meer vragen in te zetten.

Jazeker, je kunt Suzie 24 uur per dag, 7 dagen per week benaderen. Komt zij er niet uit? Dan kan zij je tussen 8:00 uur en 24:00 uur verbinden aan een van onze Support Engineers als onderdeel van Premium Service & Support.