Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Bedrijfsmail overzetten van een gratis service naar een betaalde, gehoste oplossing is een grote stap. Het lijkt ook tegen je intuïtie in te druisen: waarom betalen voor iets dat je gratis kunt krijgen? Bij nader inzien zijn daar goede redenen voor. Gratis e-mailservices bieden vaak minder beveiligingsfuncties en aanpassingsmogelijkheden, en hebben meestal geen functies om groeiende organisaties te ondersteunen.
Gehoste e-mail op ondernemingsniveau elimineert veel van de serviceproblemen die bij gratis e-mail kunnen optreden, zodat je beperkte aantal IT-medewerkers ook de tijd hebben om zich op belangrijkere taken te concentreren.
Met gehoste e-mail op ondernemingsniveau kun je eenvoudiger dan ooit zorgen dat je bedrijf over de functies beschikt die nodig zijn om professioneel en productief te blijven – zonder het budget te overschrijden.
Hoewel gratis e-mailservices de norm zijn voor persoonlijk gebruik, bieden ze niet hetzelfde professionalisme als een gepersonaliseerde e-mailoplossing op ondernemingsniveau. Omdat gratis e-mailaccounts zo gemakkelijk kunnen worden aangemaakt, wordt hun validiteit in twijfel getrokken – en dus ook die van
je bedrijf. Bovendien kunnen e-mails die vanaf gratis e-mailservices worden verzonden gemakkelijk worden genegeerd of in de Spam-map terechtkomen, waardoor je bedrijfskansen kunt mislopen.
Omdat e-mail zo nauw geïntegreerd is in het werk, kunnen serviceproblemen kostbare tijd en geld opslokken. Van geblokkeerde e-mailaccounts tot virusaanvallen en servicestoringen, iedereen lijdt eronder wanneer er geen toegang tot e-mail is. Er wordt niet meer gecommuniceerd, belangrijke documenten kunnen niet meer worden geopend en werknemers zijn niet productief meer. Lean-organisaties hebben sowieso al weinig werknemers. Dus wanneer dergelijke problemen zich voordoen, moeten waardevolle teamleden belangrijkere bedrijfsinitiatieven soms laten liggen. Met gratis e-mailservices besteed je vaak meer tijd aan het reageren op problemen en minder tijd aan het pro-actief verbeteren van het bedrijf.
Hoe weet je wanneer je je organisatie naar een gehoste e-mailservice moet migreren?
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS