OfficeGrip_logo

Waarom VoIP bellen zakelijk belangrijk is

Een moderne VoIP omgeving

Met een VoIP omgeving zakelijk bellen is enorm belangrijk. Wij zien dat organisaties steeds vaker vanaf verschillende plekken zijn gaan werken. Dit betekent dat een centrale telefoon binnen de organisatie niet meer werkbaar is. Via VoIP bellen is zakelijk gezien de beste oplossing die beschikbaar is. Het verhoogt de bereikbaarheid, geeft werknemers vanaf elke locatie toegang en biedt een robuuste oplossing binnen jouw organisatie. Met VoIP bellen zakelijk gezien heeft dus een aantal voordelen voor organisaties. Wij bespreken hier waarom VoIP bellen zakelijk veel voordelen heeft.

Inhoudsopgave

VoIP bellen zakelijk gezien verhoogt de bereikbaarheid

Voor organisaties is het belangrijk om telefonisch bereikbaar te zijn. Een VoIP omgeving maakt het mogelijk om een moderne telefonie omgeving te creëren. Dit gebeurt door gebruik te maken van een moderne cloud telefooncentrale. VoIP bellen zakelijk gezien zorgt voor verschillende groepen die de telefonie kunnen opnemen. Deze groepen worden ook wel huntgroepen genoemd, waarmee de inkomende oproepen worden verdeeld over een aantal personen. Een verkoopafdeling kan op deze manier sneller de binnenkomende telefonie oppakken, wat de klanttevredenheid verhoogt.

VoIP bellen maakt hybride werken makkelijker

Een moderne VoIP omgeving maakt organisaties makkelijker bereikbaar. Nu we steeds vaker hybride werken, is een VoIP omgeving onmisbaar voor organisaties. Zakelijk bellen met (potentiële) klanten wordt een stuk makkelijker, omdat iedereen vanuit hetzelfde platform bereikbaar is. Werknemers kunnen de binnenkomende oproepen opnemen vanaf elke locatie. Wij bieden bijvoorbeeld Microsoft Teams Telefonie aan als VoIP platform. Dit platform zorgt ervoor dat de binnenkomende oproepen via Microsoft Teams kunnen worden opgepakt. Door deze mogelijkheid hoeven collega’s geen externe applicaties meer te gebruiken.

VoIP bellen zakelijk

Zakelijk VoIP bellen kan vanaf elke locatie

Een moderne telefooncentrale maakt het mogelijk om vanaf elke locatie te bellen. Dit is mogelijk doordat deze telefooncentrale zich in de cloud bevindt. Voor het hybride werken betekent dit dat werknemers op een veilige en efficiënte manier telefonisch bereikbaar kunnen zijn. Bellen via een zakelijke VoIP omgeving heeft dus een aantal voordelen ten opzichte van de traditionele manier. De oproepen komen direct bij de juiste personen uit, het is een goedkope oplossing en compleet naar wens in te richten.

Zakelijk bellen via VoIP is een goedkope oplossing

Het voordeel van een VoIP oplossing, is dat het op een goedkope manier jouw organisatie beschikbaar maakt. Door gebruik te maken van T-Mobile als VoIP leverancier heb je als organisatie de mogelijkheid om unlimited bundels te kiezen. Dit betekent dat jouw organisatie ongelimiteerd kan bellen zonder extra kosten te maken. In combinatie met de mobiele abonnementen van T-Mobile houd jij je organisatie optimaal bereikbaar. Dit zorgt namelijk voor een complete vast & mobiel integratie.

De VoIP omgeving is compleet naar wens in te richten

Het voordeel van zakelijk bellen via een VoIP oplossing, is dat dit compleet naar wens is in te richten. De inkomende oproepen kunnen worden onderverdeeld, doorschakelen en doorverbinden wordt makkelijk en er zijn wachtrijen beschikbaar. Bij Microsoft Teams telefonie wordt gebruik gemaakt van het vertrouwde Microsoft Teams platform. Dit zorgt ervoor dat werknemers niet aan een nieuw platform hoeven te wennen. Een VoIP oplossing past daarom goed bij zowel kleine als grote organisaties.

Conclusie

Een VoIP omgeving helpt een organisatie om beter bereikbaar te zijn. Het biedt de flexibiliteit die organisaties nodig hebben om succesvol hybride te kunnen werken. Via VoIP bellen zakelijk gezien is voordelig, efficiënt en biedt genoeg flexibiliteit aan. Voor meer informatie over Microsoft Teams telefonie als VoIP oplossing kun je ons eBook hieronder downloaden.

Microsoft Teams telefonie- de voordelen van een telefonie integratie

Meer informatie over Microsoft Teams Telefonie?

Download dan gratis ons eBook met meer informatie

Download het gratis eBook:

De voordelen van een telefonie integratie

Microsoft Teams telefonie- de voordelen van een telefonie integratie

    Ja, ik ga akkoord met het ontvangen van aan mij gerichte berichten over producten, evenementen en acties van OfficeGrip. OfficeGrip mag contact met mij opnemen via de kanalen die ik kies, zoals e-mail, telefoon of post.

    Meer lezen

    copilot-prompting
    Copilot

    Microsoft 365 Copilot – de kunst en wetenschap van prompting

    Prompting is hoe je Microsoft 365 Copilot vraagt om iets voor je te doen – zoals creëren, samenvatten, bewerken of transformeren. Denk bij prompting aan een gesprek voeren, waarbij je eenvoudige maar duidelijke taal gebruikt en context biedt, zoals je dat ook zou doen met een assistent. Er zijn veel soorten prompts die je kunt gebruiken, afhankelijk van de taak die je gedaan wilt hebben.

    Lees meer...
    copilot-studio
    Copilot

    Microsoft Copilot Studio

    Microsoft Copilot Studio is een end-to-end AI-platform voor gesprekken waarmee u copilots kunt maken en aanpassen met behulp van natuurlijke taal of een grafische interface. Met Copilot Studio kunt u eenvoudig copilots ontwerpen, testen en publiceren die aansluiten op uw specifieke behoeften voor interne of externe scenario’s in uw branche, afdeling of rol.

    Lees meer...
    microsoft-archive
    Eindgebruiker

    Beheer uw verouderde gegevens met Microsoft 365 Archive

    Vaak is het voor organisaties belangrijk om inactieve of verouderde gegevens gedurende langere tijd te bewaren voor toekomstig gebruik. Met Microsoft 365 Archive kunnen deze inactieve gegevens worden verplaatst naar een “koude opslaglaag” (archief) binnen SharePoint.

    Lees meer...

    Inschrijven voor de nieuwsbrief

    Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!