Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Naarmate het tempo en de hoeveelheid werk toenemen, hebben werknemers moeite om bij te blijven. De constante stroom van e-mails, meldingen en vergaderingen is onze capaciteit om alles te verwerken voorbijgestreefd. Zesenzestig procent van de werknemers geeft aan dat ze tijdens de werkdag niet genoeg ononderbroken focus-tijd hebben, wat resulteert in aanzienlijke opportuniteitskosten voor hun organisaties.1 Toch neemt de vraag naar onze tijd alleen maar toe, met een stijging van 252 procent in de wekelijkse tijd besteed aan vergaderingen sinds februari 2020.2
Teams Premium kan bijdragen aan het oplossen van deze problemen met behulp van functies zoals automatische samenvattingen en intelligente zoekmogelijkheden. Het verbetert ook de focus door beter vergaderbeheer en taalondersteuning te bieden. Bovendien helpt het bij het verbeteren van de kwaliteit van vergaderingen en kan het organisaties helpen kosten te besparen die anders verloren zouden gaan door inefficiënte vergaderingen.
In dit artikel bespreken we de geavanceerde mogelijkheden die Teams Premium biedt om de effectiviteit van samenwerking te vergroten en de uitdagingen van de moderne werkomgeving aan te pakken.
In een recent uitgevoerde studie ontdekte Forrester Consulting dat organisaties 50 tot 90 procent van de tijd die werd besteed aan het inhalen van gemiste vergaderingen konden besparen door gebruik te maken van de op AI gebaseerde intelligente samenvatting in Teams Premium. Organisaties zien ook tijdsbesparingen met vergadertemplates en virtuele afspraken, verbeterde beveiliging dankzij geavanceerde beschermingsmogelijkheden en vermeden kosten voor softwarelicenties, wat allemaal bijdraagt aan een verwacht rendement op investering van 108 tot 360 procent over drie jaar.3
Deelnemers aan de studie kozen voor Teams Premium om kosten te verlagen, betere klantervaringen te creëren en werknemers een eenvoudige manier te bieden om AI te benutten om effectiever te zijn in hun dagelijkse werk, en Teams Premium heeft dat waargemaakt.
Om meer te weten te komen, verwijzen we je naar de studie The Total Economic Impact™ of Teams Premium.
De functionaliteit Intelligente samenvatting maakt de vergaderingen waar je aan deelneemt, en degene die je hebt gemist, productiever en impactvoller. Gezien de hoeveelheid tijd die in vergaderingen wordt doorgebracht, helpt Teams je om je tijd te optimaliseren door snel bij te praten over discussies en belangrijke punten en vervolgstappen vast te leggen. Met de kracht van AI maakt Teams het gemakkelijk om opnames te doorlopen door automatisch hoofdstukken en onderwerpen te maken in de intelligente samenvatting. Hoofdstukken en onderwerpen verdelen de vergadering in secties, zodat je eenvoudig naar de inhoud of het moment kunt springen dat je wilt bekijken. Hoofdstukken en onderwerpen identificeren trefwoorden uit het transcript van de vergadering of inhoud gedeeld met PowerPoint Live om de vergadering te segmenteren en je te helpen snel door vergaderingsopnames te navigeren.
Om klanten wereldwijd te ondersteunen, zijn we verheugd te delen dat we de ondersteuning voor intelligente samenvatting uitbreiden naar de talen Arabisch (Preview), Frans, Duits, Hebreeuws (Preview), Italiaans, Japans, Portugees, Vereenvoudigd Chinees en Spaans. Vanaf november 2023 kunnen meer mensen vergaderingen in hun voorkeurstaal houden en vervolgens de overeenkomstige door AI gegenereerde notities en taken ontvangen, zodat de focus ligt op de vergadering zelf en niet op notities maken.
Voor organisaties met teams verspreid over verschillende geografische locaties blijven we investeren in technologie die taalbarrières wegneemt. Op dit moment kunnen Teams Premium-gebruikers live vertaalde bijschriften in hun voorkeurstaal lezen tijdens vergaderingen. Nu kunnen mensen ook live vertaalde vergaderingstranscripten bekijken tijdens de vergadering aan de zijkant van het transcript.
Het verbeteren van de betrokkenheid en doeltreffendheid van vergaderingen houdt niet op wanneer de vergadering eindigt. De nieuwe betrokkenheidsanalyse (engagement analytics) helpt vergaderorganisatoren om de interactie van deelnemers te begrijpen en zo de resultaten voor toekomstige vergaderingen te verbeteren. Vergaderorganisatoren kunnen gegevens bekijken zoals totale reacties, opgeheven handen, ingeschakelde camera’s, chats en dempen in het tabblad ‘Deelnemers’ na de vergadering. Het begrijpen van het gedrag van deelnemers is cruciaal om betere ervaringen te bieden, van kleine teamvergaderingen tot grote presentaties.
Om je bedrijf te laten groeien en leadgeneratie te stimuleren, introduceert Microsoft nieuwe webinarfuncties in Teams Premium.
Hiermee maken ze het eenvoudiger om deelnemers aan te trekken om zich te registreren en deel te nemen aan je webinars met aanpasbare e-mailcommunicatie. Of het nu gaat om een uitnodiging voor registratie, een e-mail voor de wachtlijst, een herinneringse-mail of een e-mail om deelnemers na afloop van het evenement op te volgen met een opname van het webinar, organisatoren kunnen de inhoud van e-mailcommunicatie bewerken om hun merk beter te presenteren en hun boodschap voor elk evenement aan te passen.
Zoals hierboven vermeld, kunnen webinarorganisatoren dezelfde betrokkenheidsanalyse benutten om te beoordelen hoe de inhoud heeft gepresteerd en om het totale evenementbetrokkenheid te begrijpen. Organisatoren kunnen gedetailleerde betrokkenheidsrapportage bekijken op het niveau van individuele deelnemers, inclusief live reacties en opgestoken handen tijdens het webinar, evenals een samengevat overzicht van algemene betrokkenheidsanalyses om het juiste niveau van follow-up met deelnemers te bevorderen.
De nieuwste updates in Teams Premium geven beheerders de mogelijkheid om organisatorische standaarden te integreren in samenwerkingservaringen.
Beheerders kunnen nu de privacy en consistentie van de organisatie verbeteren door de mogelijkheid om automatisch de achtergrondvervaging in te schakelen voor vergaderingen waarin een gebruiker geen achtergrond- of vervagingsoptie heeft geselecteerd. Wanneer dit beleid is ingeschakeld, kan de gebruiker de vervaging niet uitschakelen en kan alleen kiezen uit goedgekeurde achtergrondopties, wat zorgt voor meer privé en professionele vergaderingen voor jouw teams.
Voor die belangrijke interacties waarbij de kwaliteit van de verbinding cruciaal is, kunnen beheerders nu proactief de kwaliteit van vergaderingen bewaken om eenvoudig audio-, video- en app-gerelateerde problemen te identificeren en aan te pakken terwijl de vergadering aan de gang is. Deze monitoring is gebaseerd op realtime gegevens over de kwaliteit van de vergadering die beschikbaar zijn in het Teams-beheercentrum, waar beheerders een lijst van regels kunnen definiëren om belangrijke metingen te monitoren en waarschuwingen te ontvangen.
Microsoft Teams Premium is een nieuw aanbod dat je meer mogelijkheden geeft om te vergaderen met Teams. Met Teams Premium kun je onder andere:
Om Microsoft Teams Premium aan te schaffen, heb je een paar opties:
Als je al een gratis versie van Teams hebt, kun je upgraden naar de volledige versie door op Upgrade te klikken in Teams en een Microsoft 365 Business Standard-plan aan te schaffen.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS