Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om vanaf elke locatie te werken.
Bescherm je medewerkers en gegevens tegen cyberbedreigingen.
Verhoog de productiviteit binnen je organisatie
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt
De beste Office-apps voor uw organisatie
Het samenwerkings- platform voor uw team
Het mobiele, intelligente intranet
De bekende Office suite van Microsoft
Breng klantgegevens samen in een CRM- en ERP- applicatie
Automatiseer snel en veilig uw processen
Microsoft gecertificeerde technici lossen uw problemen op.
Strategisch advies op maat voor uw organisatie
Met Delve kunt u de gegevens vinden die op dit moment waarschijnlijk het meest interessant voor u zijn – in Office 365.
Hoe meer u en uw collega’s samenwerken door elkaars documenten te bekijken, te bewerken en te delen, hoe handiger Delve voor u allen is.
Delve leert van hoe u en uw collega’s werken, en past de gegevens aan voor alle personen die erbij zijn betrokken. Wat u in uw weergaven in Delve ziet, verschilt van wat uw collega’s in hun weergaven zien.
U hoeft de titel van een document of waar het is opgeslagen niet te onthouden. In Delve worden documenten weergegeven ongeacht waar deze zijn opgeslagen in OneDrive voor Bedrijven of in Sites in Office 365.
In Delve worden nooit machtigingen gewijzigd. U ziet dus alleen de documenten waarvoor u al gemachtigd bent om ze te openen. Andere personen zien uw privédocumenten niet, zoals documenten die u hebt opgeslagen in privémappen in OneDrive voor Bedrijven.
Delve gebruikt de Office-grafiek om te ontdekken met wie u en waaraan u werkt. In de Office-grafiek worden uw bedrijfsnetwerk en de dagelijkse activiteiten van u en uw collega’s in Office 365 geanalyseerd om de voor u meest relevante inhoud weer te geven in Delve. Voorbeelden van activiteiten kunnen zijn dat u of een directe collega een document hebben gewijzigd of dat veel van uw collega’s een bepaald document hebben bekeken. Uw Delve is aangepast aan uw persoonlijke voorkeur. Andere personen zien niet hetzelfde als u, maar zien documenten die relevant zijn voor hen.Privéactiviteiten, zoals e-mailberichten, Lync-gesprekken en welke documenten u hebt bekeken, blijven privé.
In uw weergave Start worden de documenten weergegeven die op dit moment waarschijnlijk het meest interessant voor u zijn. Het is vaak een combinatie van de documenten waar u zelf aan hebt gewerkt en de documenten die veel worden gebruikt door de personen met wie u werkt.
De gegevens op elke inhoudskaart laten zien waarom een document voor u wordt weergegeven. Misschien hebben verschillende collega’s het document onlangs nog bekeken of misschien heeft uw leidinggevende het gewijzigd.
Contact
Supportdesk
Bezoekadressen
Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!