OfficeGrip_logo

Hulp bij Office 365 problemen?

Zoekt u hulp bij Office365 problemen? We horen steeds vaker ondernemers die klagen over problemen met het gebruik van Office365, daarom hebben zullen we de komende periode regelmatig verschillende korte blog artikelen schrijven met de meest voorkomende Office365 problemen. 

Ik heb een verbinding met internet, maar de updates worden niet gedownload

Bureaubladinstallatie voor Office 365 maakt gebruik van de Windows Installer-service om installatiepakketten, ook wel MSI-bestanden genoemd, te downloaden voor de installatie van updates.
Het is mogelijk dat toekomstige updates niet worden gedownload door Bureaubladinstallatie voor Office 365 als de optie Instellingen automatisch detecteren niet is ingeschakeld in de instellingen van Internet Explorer.
Ga als volgt te werk om automatische detectie van instellingen in te schakelen:

1.Klik in de browser op het pictogram Extra en klik op Internetopties.
2.Klik in het dialoogvenster Internetopties op het tabblad Verbindingen en klik op LAN-instellingen.
3.Schakel in het dialoogvenster LAN-instellingen het selectievakje Instellingen automatisch detecteren in en klik op OK.

Als u het probleem blijft houden dat updates niet worden gedownload, moet u mogelijk het adres van de proxyserver bijwerken.
Schakel in het dialoogvenster LAN-instellingen onder Proxyserver de optie Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken in en geef een geldig proxyserveradres op.
Dit adres kunt u opvragen bij de systeembeheerder.

Opmerking: Als u een andere browser gebruikt dan Internet Explorer, raadpleegt u de Help of documentatie bij die browser voor informatie over het downloaden van MSI-bestanden.

Nog steeds problemen?

Neem dan vrijblijvend contact op met het OfficeGrip Office 365 team via: 088-4747400 of via de contact-pagina

Deel dit artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!