Blog

Het laatste nieuws van OfficeGrip

4-nieuwe-functies-microsoft-planner-oplossing-taak-werkbeheer

4 nieuwe functies maken van Microsoft Planner een complete oplossing voor taak- en werkbeheer

Teams en individuen zijn afhankelijk van Microsoft Planner om snel georganiseerd te zijn, moeiteloos samen te werken en om op één lijn te blijven – hoe groot of klein het project ook is. Met vier nieuwe functies voor Planner krijgt u meer zichtbaarheid in projectplanningen, kunt u taken groeperen en filteren, kunt u meldingen van aankomende deadlines ontvangen en kunt u binnenkort taken naar uw Outlook-agenda publiceren.

Hier is een overzicht van de vier nieuwe functies.

  • Planning tabblad -Haal deadlines, plan vooruit en krijg inzicht in de status van het project met de mogelijkheid om uw taak-schema te bekijken. Bovendien bieden wekelijkse en maandelijkse taakweergaven de mogelijkheid tot het slepen-en-neerzetten van planningen.

 

  • Groeperen en filteropties -De groeperen en filteropties in Planner geven u dieper inzicht in uw taken om u te helpen belangrijke deadlines te halen. Filter uw taken bijvoorbeeld op de vervaldatum om de naderende deadlines beter te begrijpen. Of gebruik de groepeer-functie om taken te bekijken die nog niet zijn gestart, zodat u prioriteiten kunt stellen voor uw werk.

 

  • Email-notificaties voor vervaldatum – Ontvang een e-mail met een overzicht van de taken die in de komende week moeten worden uitgevoerd – en blijf op de hoogte van uw aankomende deadlines.

 

  • iCalendar-formatfeed (binnenkort beschikbaar): Maak betere planning- en timemanagement beslissingen door taken in uw agenda te publiceren. Door uw taken toe te voegen aan uw Outlook-agenda, zult u nooit meer de huidige en toekomstige taken uit het oog verliezen en u in staat stellen uw aankomende deadlines te behalen.

 

Deze functies behoorden tot de topverzoeken op het Planner UserVoice forum. Planning tabblad, groepeer en filter-opties en vervaldatum meldingen zijn nu beschikbaar voor alle Office 365-abonnees. Outlook-agenda-integratie via de iCalendar-indelingsfeed wordt binnenkort uitgevoerd. Microsoft en Office 365 kijken altijd uit naar uw opmerkingen en feedback en zoals u ziet in dit artikel gebruiken ze de feedback ook echt om hun producten nog beter te maken. Aarzel dus niet om feedback in te sturen via het Planner UserVoice forum.

Nieuw bij Planner?

Er is nog nooit een beter moment geweest om Planner te gebruiken! Met deze nieuwe mogelijkheden is Planner een complete oplossing voor taak- en werkbeheer. Planner maakt deel uit van de Office 365-productiviteitssuite en is volledig geïntegreerd met de andere Office 365-toepassingen. En als u Microsoft Teams al gebruikt, kunt u een Planner-plan hosten in uw Teams-werkruimte, zodat iedereen op één plek kan samenwerken. U kunt ook een planningsplan koppelen aan een taak in Microsoft Project Online, zodat uw team taken en werkdetails in Planner kan volgen, zelfs wanneer dat werk deel uitmaakt van een groter projectplan dat wordt bijgehouden in Project Online.

wat-je-moet-weten-over-office-365

Download nu het gratis eBook

Wat je moet weten over Office 365

We hebben de meest gestelde vragen van zakelijke beslissers die een overstap naar de Microsoft-cloud overwegen beantwoord.

DOWNLOAD NU!

 OfficeGrip

Officegrip zet uw bedrijf in de cloud. Daarbij passen wij de nieuwste technologie toe van Microsoft. Wij voorzien uw bedrijf van het complete Office365 pakket aangevuld met Sharepoint, Dynamics en de beste trainingen zodat u optimaal gebruik kunt maken van uw nieuwe IT-omgeving.

No Comments

Leave a feedback