OfficeGrip_logo

Microsoft zorgt voor betere content organisatie in Office Delve

Office Delve krijgt een nieuwe feature genaamd ‘boards’ voor het beter organiseren en delen van content.

Boards 

Vorig jaar lanceerde Microsoft Delve voor Office 365 gebruikers voor het ontdekken van content via Office Graph en ‘machine learning’.
Via Delve krijgen gebruikers toegang tot relevante documenten en inhoud en om deze informatie beter te organiseren.
Door het gebruiken van boards, conceptueel vergelijkbaar met de boards van Pinterest, kunnen gebruikers alle gerelateerde content onder een specifieke board plaatsen welke weer gedeeld kan worden met andere gebruikers.
De boards kunnen meerdere bijdragers hebben gebaseerd op de toestemming van de eigenaar.

Ondersteuning

Volgens het Office blog ondersteunt Delve de inhoud van “OneDrive for Business, SharePoint Online team sites en de nieuwe Office 365 Video portal”.
In de toekomst komen hier meer bronnen bij.
Office 365 klanten die al gebruik maken van Delve hebben nu al toegang tot ‘boards’ terwijl de rest van de klanten in de komende maanden Delve krijgen.

Deel dit artikel

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Inschrijven voor de nieuwsbrief

Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!