Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om vanaf elke locatie te werken.
Bescherm je medewerkers en gegevens tegen cyberbedreigingen.
Verhoog de productiviteit binnen je organisatie
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt
De beste Office-apps voor uw organisatie
Het samenwerkings- platform voor uw team
Het mobiele, intelligente intranet
De bekende Office suite van Microsoft
Vergroot creativiteit en productiviteit met je dagelijkse AI-companion
Microsoft gecertificeerde technici lossen uw problemen op.
Strategisch advies op maat voor uw organisatie
Organisaties kunnen herhaalbare verkoopactiviteiten automatiseren en reageren op externe gebeurtenissen door best practices te standaardiseren met de functie Playbooks in Dynamics 365 for Sales. Playbooks (draaiboeken) kunnen begeleide acties en contextueel verkoopmateriaal bevatten dat verkopers nodig hebben om deals af te sluiten en kunnen handmatig of automatisch worden geactiveerd op basis van gebeurtenisgebeurtenissen van entiteiten.
Playbooks (draaiboeken) helpen uw organisatie om te voldoen aan de verwachtingen van verkoopmanagers en verkopers en om de verkoopefficiëntie, productiviteit en consistente resultaten te verhogen.
Hier zijn enkele scenario’s waarin uw organisatie playbooks zou kunnen gebruiken:
Verkoopmanagers kunnen Playbook-sjablonen autoriseren zonder afhankelijkheid van de systeembeheerder, in een paar eenvoudige stappen, zoals hieronder wordt geïllustreerd.
Verkoopprofessionals kunnen Playbooks handmatig starten of deze kunnen geautomatiseerd worden geactiveerd via een Workflow- of Business Process Flow wanneer een bepaald scenario zich voordoet. De verkoper kan werken aan de activiteiten van het gelanceerde Playbook.
Playbook kan een krachtig hulpmiddel zijn wanneer het wordt gebruikt in combinatie met Business Process Flow om verkopers te leiden door middel van op gebeurtenissen gebaseerde of complexe scenario’s in de levenscyclus van de verkoop. Business Process Flow biedt een gestroomlijnde ervaring die gebruikers door de processen leidt die hun organisatie heeft gedefinieerd voor interacties die moeten worden geavanceerd om tot een resultaat / doel te komen. Voor verkoopscenario’s overheerst BPF in verschillende stadia van Lead-to-Cash. Hoewel BPF sequentieel de reeks checklists structureert of dingen die in de fasen moeten worden gedaan, kunnen Playbooks worden gebruikt om een samenvatting te geven van de activiteiten die moeten worden uitgevoerd in een bepaald stadium in de BPF, als leidraad voor de verkoper die aan het werk is aan een deal.
Een verkoopmanager kan bijvoorbeeld een Playbook-sjabloon maken die wordt gestart telkens wanneer een opportunity een bepaald stadium in de BPF bereikt. Om een automatische start van het Playbook te activeren, kan Admin een workflow maken om het Playbook te starten en de BPF te bewerken om de workflow uit te voeren wanneer de BPF-fase verandert.
Playbooks zijn een geweldige manier om herhaalbare processen te automatiseren en op gebeurtenissen te reageren, waardoor de efficiëntie en productiviteit van verkopers worden verbeterd en er consistente resultaten voor uw organisatie worden behaald.
Dynamics 365 for Sales investeert sterk in het helpen van verkopers bij het automatiseren van hun werk en bij het begeleiden van hun volgende beste actie. De functie Playbooks is de eerste stap in die richting.
Contact
Supportdesk
Bezoekadressen
Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!