Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Als in de statusbalk onder aan uw Outlook-venster een van deze statusindicatoren wordt weergegeven, betekent dit dat Outlook geen verbinding heeft met uw mailserver. of
U kunt pas weer e-mail verzenden of ontvangen als u opnieuw verbinding maakt. Dit doet u als volgt:
Klik op Verzenden/ontvangen > Offline werken om opnieuw verbinding te maken.
Wanneer u offline werkt, is de knop blauw:
Maar de knop heeft een witte achtergrond wanneer er verbinding is en u online werkt:
Wanneer de knop Offline werken niet blauw is, weet u dat u verbinding hebt.
OPMERKING Als u de knop Offline werken niet ziet en uw e-mailaccount een Microsoft Exchange Server-account is, is Exchange-modus met cache mogelijk uitgeschakeld. Zie Exchange-modus met cache inschakelen voor instructies voor het inschakelen van de modus. Of neem contact op met de persoon die de Exchange-server voor uw organisatie beheert.
Als uw internetverbinding werkt, is er mogelijk een probleem met de mailserver.Als u zich bij uw e-mailadres van een website kunt aanmelden (bijvoorbeeld https://outlook.com), controleert u of u op die manier e-mail kunt ontvangen en verzenden. Als de e-mail op de website niet werkt, neemt u contact op met uw technische ondersteuning of uw e-mailprovider.
Als u op de website e-mail kunt verzenden en ontvangen, is de mailserver in orde. Het is echter mogelijk dat uw computer updates nodig heeft of er is een probleem met de accountinstellingen.
U kunt het volgende proberen om het probleem op te lossen:
Als de optie is ingesteld met een lang tijdsinterval of als u het time-outinterval van uw server weet, typt u een laag getal in het vak zodat Outlook vaker op e-mail controleert.
Als het wijzigen van de instelling voor verzenden/ontvangen niet helpt, voegt u een PushDuration-registerwaarde toe (het artikel bevat een knop waarop u kunt klikken om het proces uit te voeren zodat u niet zelf het register hoeft te openen).
In deze handleiding leer je meer over onze favoriete verborgen functies, technieken en tijdbesparingen in Outlook voor Windows.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS