Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Er is een eenvoudige manier om een van de grootste bedreigingen voor de infrastructuur van een organisatie uit te leggen. Het is maar één woord: complexiteit.
Complexiteit is de absolute vijand van veiligheid en productiviteit. Hoe eenvoudiger u uw productiviteits- en beveiligingsoplossingen kunt maken, hoe eenvoudiger het zal zijn voor IT-beheerders om deze te beheren en te beveiligen –
De nieuwe dienst, Microsoft 365, is gebouwd om u te helpen bij het oplossen van dit complexiteitsprobleem, zodat u eenvoudiger kunt werken. Maar laten we duidelijk zijn, eenvoudiger betekent niet minder robuust of minder capabel.
Omdat de manier waarop u werkt en zaken doet zo belangrijk is, blijft Microsoft voortdurend innoveren, verbeteren en nieuwe en betere manieren ontdekken om uw organisatie te helpen meer te doen. Afgelopen week zijn er weer een aantal nieuwe mogelijkheden en updates toegevoegd aan Microsoft 365, waaronder:
Met elk van deze nieuwe mogelijkheden kunt u uw moderne werkplek vereenvoudigen, wat inhoudt dat u uw gebruikers in staat stelt productiever te werken, terwijl IT de bedrijfsmiddelen kan beschermen en beveiligen.
Wat bedoelen we met een “moderne desktop?”
Een moderne desktop wordt mogelijk gemaakt door Windows 10 en Office 365 ProPlus en is altijd up-to-date met inzichten en beveiliging die wordt aangedreven door de cloud. Na jaren van verfijningen gelooft Microsoft dat dit de meest productieve en veilige computerervaring voor bedrijven is. Niet alleen biedt het de rijkste gebruikerservaring, het helpt IT ook om apparaten en gegevens beter te beheren, met lagere kosten.
Hier komen twee verbeteringen bij die we hebben aangebracht voor het beheer van moderne desktops:
Ten eerste is de Delivery Optimization van Windows 10 verbeterd in de Windows 10 april 2018 update.
Met Delivery Optimization kan één apparaat een update downloaden en vervolgens het lokale netwerk gebruiken om die update aan peers te leveren. Dit vermindert de bandbreedte aanzienlijk (met maar liefst 90 procent) en dat resulteert in een veel betere ervaring voor iedereen op het netwerk.
Met de Windows Update van 10 april 2018 kunt u de Delivery Optimization-status controleren met behulp van Windows Analytics,
Delivery Optimization Status met behulp van Windows Analytics.
Ten tweede heeft Microsoft onlangs de Readiness Toolkit voor Office (RTO) aangekondigd , die helpt met uw Office VBA-, Macro- en invoegtoepassingcompatibiliteit. De Application Health Analyzer (AHA) -tool, die de afhankelijkheden van uw intern ontwikkelde apps kan beoordelen en u kan helpen ervoor te zorgen dat ze compatibel blijven met Windows 10-updates, zal in de komende maanden in openbare preview beschikbaar zijn.
ConfigMgr speelt ook een belangrijke rol in de manier waarop zovelen van u het serviceproces beheren. Ik ben zelfs heel enthousiast om te vertellen dat we deze week een nieuwe mijlpaal van 115 miljoen apparaten onder beheer van ConfigMgr! De recente 1802 release van ConfigMgr voegt de mogelijkheid toe om gefaseerde implementatieringen uit te voeren. Dit zal het onderhoud van Windows 10 en Office 365 ProPlus verder automatiseren door IT-gedefinieerde groepen één voor één bij te werken en automatisch de volgende groep te starten zodra de gezondheid van de eerste implementatie is bevestigd.
Uiteraard is het zo dat organisaties zich in verschillende stadia van transitie naar de cloud kunnen bevinden. Om klanten te ondersteunen die in de nabije toekomst nog niet helemaal klaar zijn om naar de cloud te gaan, zal Microsoft Office 2019 in de tweede helft van 2018 vrijgeven. Commerciële voorbeelden van de Office 2019-applicaties op Windows 10 zijn vanaf vandaag beschikbaar.
Tot slotte zijn er nog slechts twee jaar voor het einde van de uitgebreide ondersteuning voor Windows 7 en Office 2010 (respectievelijk januari en oktober 2020). Er is nog nooit een betere tijd geweest dan nu om uw overstap te plannen en te versnellen en te upgraden naar een moderne desktopervaring met Microsoft 365.
Of het nu voor klanten in uw lobby of voor uw Firstline-werknemers is, Windows-kiosk producten zijn vaak de eerste representaties van de merken, producten of services van uw organisatie. IT heeft een eenvoudiger proces nodig om deze apparaten te configureren en te beheren voor zowel Firstline werknemers als voor klant-gerichte kiosken.
Vandaag breidt Microsoft de toegewezen toegangsmogelijkheden voor Windows 10 uit, zodat u eenvoudig kiosk-apparaten kunt implementeren en beheren met Microsoft Intune voor uw enkele of meerdere app-scenario’s. Dit omvat de nieuwe Kiosk-browser die beschikbaar zal zijn in de Microsoft Store. Kiosk Browser is geweldig voor het leveren van een betrouwbare en op maat gemaakte browse-ervaring voor scenario’s zoals detailhandel en bewegwijzering.
Kiosk-browser beschikbaar via de Microsoft Store.
In het volgende jaar zal Microsoft extra mogelijkheden toevoegen om u te helpen bij het stroomlijnen van de kiosk-implementatie en deze in een onberispelijke staat te houden voor een betrouwbare Firstline Worker ervaring.
Kiosks en Firstline Worker-apparaten zijn het meest veilig, veerkrachtig en werken het beste wanneer ze worden gebruikt met Windows 10 in de S-modus. Met de Windows Update van 10 april 2018 kan Windows 10 Enterprise in de S-modus worden geconfigureerd, zodat organisaties zowel Credential Guard als Application Guard kunnen implementeren en profiteren van gecentraliseerd beheer van de Microsoft Store, Cortana en meer. Dit alles is beschikbaar met een Microsoft 365-abonnement.
Daarnaast vereenvoudigen ze de licenties om de mobiele Office-apps voor iOS en Android toe te voegen aan Office 365 E1, F1 en Business Essential-licenties. Met deze wijziging kunnen alle gebruikers met een licentie voor Microsoft 365 en Office 365 , inclusief Firstline Workers, de mobiele Office-apps gebruiken en onderweg productief zijn. Outlook voor iOS en Android is nu al beschikbaar voor gebruikers. De mobiele apps voor Word, PowerPoint, Excel en OneNote worden de komende maanden beschikbaar.
Modern management belooft het proces van het beheren van ‘desktopimages’ drastisch te verminderen en te vereenvoudigen, waardoor kostbare tijd en geld wordt bespaard.
Windows AutoPilot is een belangrijk onderdeel van de flexibele benadering voor apparaatbeheer die op een moderne werkplek nodig is. Het is zo simpel als een nieuw apparaat uit de doos nemen, aanzetten, uw inloggegevens invoeren en een tijdje achterover leunen terwijl het wordt geconfigureerd en beheerd vanuit de cloud met minimale gebruikers- of IT-inspanningen. Zonder beheer van ‘images’!
Vanaf de update van Windows 10 april 2018 bevat Windows AutoPilot nu een pagina met inschrijvingsstatus. Op deze pagina kunt u ervoor zorgen dat beleid, instellingen en apps op het apparaat kunnen worden ingericht tijdens die out-of- the -box-ervaring voordat de gebruiker op het bureaublad komt en begint te communiceren met het apparaat. Nu kan IT ervoor zorgen dat elk apparaat compliant en veilig is voordat het wordt gebruikt.
Windows AutoPilot inschrijvingsstatuspagina.
Lenovo heeft aangekondigd dat zij de eerste Microsoft OEM-pc-partner zijn die directe integratie met de Windows AutoPilot-implementatieservice heeft. Ze werken aan wereldwijde beschikbaarheid en werken met vroege pilotklanten. Dell verzendt nu ook pc’s met Windows AutoPilot naar klanten in de VS en bepaalde landen en kan apparaten namens klanten in de fabriek registreren voor provisioning. HP, Toshiba, Panasonic en Fujitsu blijven zich inzetten voor een naadloze implementatie van Windows 10 naar klanten via Windows AutoPilot op hun respectievelijke pc’s in de herfst. Windows AutoPilot is een absolute gamechanger.
De visie van Microsoft voor de cloudservices die ze bouwen, is om uw werk te vereenvoudigen met een uniforme en intuïtieve beheerervaring die uw gebruikers, apparaten, apps en services omvat.
In maart hebben ze een belangrijke stap in die richting gezet door het Microsoft 365 admincentrum aan te kondigen als het algemene toegangspunt voor uw volledige Microsoft 365- implementatie. Vandaag breiden ze deze geïntegreerde en intuïtieve beheerervaring uit naar Office 365-gebruikers.
Het Microsoft 365 admincentrum.
Gebruikers van zowel Office 365 als Microsoft 365 hebben nu toegang tot hetzelfde beheercentrum met dezelfde mogelijkheden. Voor Office 365-gebruikers betekent dit een eenvoudigere beheerderservaring die eenvoudig kan worden geïntegreerd met uw andere Microsoft-services, en dat
Als u Microsoft 365 wilt beheren, kunt u nu eenvoudig naar admin.microsoft.com gaan. Eerder moesten IT-professionals die Microsoft 365 beheerden naar meerdere consoles gaan. Niet langer!
De complexiteit en de moeilijkheid om compliance te beheren kan overweldigend zijn, vooral voor grotere organisaties. Microsoft 365 is bijgewerkt met ingebouwde en voortdurend bijgewerkte functies die helpen met voorschriften die van toepassing zijn op archivering, retentie, dispositie, classificatie en ontdekking van gegevens. Deze nieuwe functies zullen echt helpen om de complexiteit van het uitvoeren van compliance-workflows te verminderen.
Het Microsoft 365 Security & Compliance Center is de centrale plaats die is geïntegreerd met Azure Active Directory, Microsoft Exchange, SharePoint en Teams
Het Microsoft 365 Security & Compliance Center.
Er zijn onlangs verschillende nieuwe mogelijkheden toegevoegd aan het Security & Compliance Center, waaronder:
Naast het Security & Compliance Center ondersteunt elk van de apps in Microsoft 365 de nalevingsniveaus die u nodig hebt. De nieuwste toepassing die lid is geworden van deze lijst is Microsoft Forms, een eenvoudige app voor het maken van enquêtes, quizzen en enquêtes. Gebruikt door meer dan drie miljoen gebruikers in het onderwijs, dankzij de vraag van de klant, werd Forms vorig jaar naar de commerciële preview gebracht. Na ontvangst van de SOC-conformiteit en na feedback van meer dan 50.000 bedrijven tijdens de preview, is Forms bedrijfsklaar en algemeen beschikbaar voor alle zakelijke klanten.
Deze updates zullen een positieve invloed hebben op de manier waarop u Microsoft 365 op desktops, apparaten, services en compliance gebruikt –
Hier zijn een handvol dingen die u nu kunt doen om uw IT-beheer te vereenvoudigen:
Er is een echte elegantie in vereenvoudiging; het betekent minder dingen beheren, configureren, integreren, beveiligen en (simpelweg) afbreken. Dit betekent minder dingen die fout kunnen gaan en er zijn minder plaatsen waar een misconfiguratie een toegangspunt voor een aanvaller kan creëren. Nu heeft u zowel een betere gebruikerservaring als een verbeterde IT-controle.
Vereenvoudigde IT betekent betere beveiliging tegen lagere kosten en meer productiviteit met minder risico.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS