- 20 juni 2018
- officegrip
- IT Manager, Office 365, Productiviteit
- 0

Updates voor Adobe Document Cloud brengen geïntegreerde PDF-services naar Office 365
Afgelopen september heeft Microsoft de strategische samenwerking met Adobe uitgebreid om zich te concentreren op integraties tussen Adobe Sign- en Office 365-producten zoals Microsoft Teams, SharePoint, Outlook en meer.
Voortbouwend op dit succes heeft het Adobe Document Cloud-team nieuwe mogelijkheden aangekondigd die de integratie met Office 365 verdiepen en u en uw team tijd kunnen besparen. Integraties van PDF-services bieden nieuwe mogelijkheden bij het werken met PDF-documenten als onderdeel van Office 365. Eenmaal geïntegreerd door uw beheerder, bieden PDF-services uitgebreide voorbeelden van PDF-documenten direct in OneDrive en uw SharePoint-sites.
Naast veel scenario’s voor rapportage, delen en samenwerking, worden PDF-bestanden vaak gebruikt om definitieve of gearchiveerde versies te maken van inhoud die zich over veel verschillende bestanden uitstrekt. Met PDF-services en de nieuw geïntroduceerde Bestanden combineren via Adobe-functionaliteit, kunt u verschillende bestanden selecteren en met slechts een paar klikken binnen SharePoint-documentbibliotheken naar één PDF herschikken.
PDF-services zijn nu beschikbaar in het lint voor online versies van Word, Excel en PowerPoint,
PDF-services, samen met mogelijkheden als onderdeel van Adobe Sign en aankomende Adobe Reader-verbeteringen,
Als u een admin bent, kunt u met Adobe Document Cloud beginnen met de integratie met Office 365 met deze handleiding. Adobe Document Cloud en Office 365 bieden geweldige aanvullende functies en u kunt hier meer over leren en Adobe Sign-integraties met Office 365. We kijken uit naar voortdurende productiviteitsverbeteringen voor de miljoenen gezamenlijke klanten die Adobe Document Cloud en Microsoft Office 365 delen.
No Comments