Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
We bevinden ons in een nieuw tijdperk waarin AI een integraal onderdeel van de werkdag is geworden. Tools die gebruikt worden voor werkbeheer moeten intelligent zijn en helpen gefocust en productief te blijven. Zelfs de meest innovatieve oplossingen om werk gedaan te krijgen, kunnen echter vertragen als ze niet goed samenwerken.
In feite besteedt de gemiddelde werknemer het grootste deel van zijn tijd – meer dan 57% aan communicatie, terwijl hij zich op resultaten zou kunnen concentreren. En 59% van de werknemers zegt dat hun samenwerkingstools niet zijn afgestemd op hoe hun teams het liefst werken. Werknemers staan ook te popelen om AI in te schakelen om de last van alledaagse taken te verlichten, waarbij 70% zegt dat ze zoveel mogelijk werk aan AI zouden delegeren.
Microsoft-gebruikers vroegen om meer momentum en efficiëntie in hun dagelijkse werk. Ze willen een enkele, intelligente app om al hun werk en projecten bij te houden. Daarom benut Microsoft deze ervaring in samenwerkend werkbeheer (CWM), ondernemingswerkbeheer (EWM) en taakbeheer aan de frontlinie om een nieuwe moderne werkbeheeroplossing te leveren, ondersteund door AI van de volgende generatie.
De eenvoud van Microsoft To Do, de samenwerking van Microsoft Planner, de kracht van Microsoft Project voor het web en de intelligentie van Microsoft Copilot worden samengebracht in een eenvoudige, vertrouwde ervaring. Ontdek een nieuwe manier om taken voor individuele plannen en teaminitiatieven te beheren, evenals grootschalig projectbeheer, afgestemd op doelen en belangrijke strategische doelstellingen.
De nieuwe Planner schaalt moeiteloos van eenvoudig taakbeheer naar ondernemingsprojectbeheer, waardoor iedereen zijn werk op één plek kan beheren en zakelijke resultaten kan versnellen. Vanaf het voorjaar van 2024 is de nieuwe Planner-app beschikbaar in Microsoft Teams, gevolgd door een webervaring later in 2024. Meld u aan om als eerste op de hoogte te zijn wanneer de nieuwe Planner beschikbaar is als preview en algemeen beschikbaar.
Vind de taken die u nodig heeft, precies wanneer u ze nodig hebt. Beheer al uw taken, to-do-lijsten, plannen en projecten over Microsoft 365-toepassingen in één eenvoudige, vertrouwde ervaring.
Werk op de manier waarop u en uw teams dat willen, van individueel taakbeheer tot grote teaminitiatieven. Kies uit een reeks sjablonen, weergaven en benaderingen, waaronder lijsten, borden, tijdlijnen en sprints om uw plan te personaliseren. Functies zoals agile sprintplanning, teamwerklast, doelenafstemming, aangepaste velden en taakgeschiedenis die u vandaag gebruikt en waarvan u houdt in Project voor het web, zijn beschikbaar in de nieuwe Planner-ervaring.
Krijg een overzicht van initiatieven. U kunt de nieuwe Planner configureren, uitbreiden en automatiseren (met of zonder code) om aan de veranderende behoeften van uw organisatie te voldoen. Gebouwd op het Microsoft Power Platform, maakt de nieuwe Planner aangepaste rapportage mogelijk via Microsoft Power BI en configureerbare workflows via Microsoft Power Automate. Het integreert ook met Microsoft Viva Goals, waardoor verbinding wordt gemaakt met uw doelstellingen en belangrijke resultaten (OKR) om plannen te informeren en een hoog niveau van zichtbaarheid te bieden.
Versnel resultaten met AI. Via eenvoudige, natuurlijke taalopdrachten zal Copilot in Planner (vanaf het voorjaar van 2024) u helpen bij het genereren van nieuwe plannen, het stellen van doelen, het bijhouden van status en het reageren op veranderingen naarmate projecten evolueren. Copilot biedt ondersteuning voor u en uw team, waardoor werk- en projectbeheer sneller en gemakkelijker worden dan ooit.
De nieuwe Planner stelt u in staat om in de workflow te blijven met integraties in andere Microsoft 365-ervaringen zoals Microsoft Loop, Microsoft Outlook, Viva Goals en Teams. U kunt bestaande Planner-plannen naar een Loop-werkruimte brengen en uw teamplan naast andere projectinhoud op één plek volgen. E-mails die u markeert in Outlook of actiepunten die aan u zijn toegewezen van Teams-vergaderingen zijn ook zichtbaar in Planner.
De nieuwe Planner blijft taakbeheerfuncties bevatten voor eerste-lijnmedewerkers. Met functies zoals taakpublicatie kunnen leiders het werk definiëren dat moet worden gedaan op hun frontlinielocaties en de voltooiing monitoren. Deze functies maakten voorheen deel uit van wat eerder de Taken-app in Teams was, en we brengen ze over naar de nieuwe Planner. Ontdek meer over innovaties voor eerste-lijnmedewerkers.
Bestaande mogelijkheden in project voor het web, zoals sprints, people view, doelen en geavanceerde planning met afhankelijkheden, zullen beschikbaar zijn in de nieuwe Planner. Extra nieuwe EWM-mogelijkheden die naar de nieuwe Planner komen, zijn baselines, portfolio’s en lead-lag-mogelijkheid.
Project desktop, Project Online en Project Server blijven beschikbaar en worden ondersteund voor zowel bestaande als nieuwe gebruikers. Er is momenteel geen einddatum voor de service voor Project Online.
Huidige gebruikers van Microsoft Project voor het web, wees gerust, de mogelijkheden die u vandaag gebruikt blijven beschikbaar onder de nieuwe naam, Planner. De Planner Power App zal ook blijven zorgen voor aangepaste rapportage via Power BI en configureerbare workflows via Power Automate.
Om als eerste op de hoogte te zijn wanneer de nieuwe Planner beschikbaar is als preview en algemeen beschikbaar, is het verstandig om onze nieuwspagina in de gaten te houden en u in te schrijven voor onze nieuwsbrief. Zo bent u altijd als eerste op de hoogte van de laatste ontwikkelingen en aankondigingen.
Onze experts staan bovendien altijd voor u klaar. Heeft u vragen of wilt u advies? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. Wij informeren u graag verder!
Meer informatie over de moderne werkplek?
Download dan gratis ons eBook voor meer informatie.
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS