Een digitale werkplek voor Distributie en Groothandel

Bij OfficeGrip ondersteunen wij distributie- en groothandelsorganisaties met diverse ICT-oplossingen. Bekijk al onze oplossingen of neem contact op met een van onze adviseurs.

Een moderne werkplek voor de complete organisatie

Organisaties binnen de distributie- en groothandelssector hebben het tijdperk van de ‘intelligente onderneming’ betreden. Deze bedrijven zijn sterk afhankelijk van ICT voor hun bedrijfsvoering. ICT speelt een centrale rol in het opslaan, verwerken en communiceren van gegevens, zowel intern als naar klanten toe. Een moderne werkplek centraliseert alle gegevens, waardoor het verkrijgen van diverse informatie vereenvoudigd wordt.

Van fabriekshal tot administratieve afdeling, steeds meer distributeurs en fabrikanten maken gebruik van geavanceerde analyse- en samenwerkingstools om efficiënter en productiever te werken. Door de ICT-omgeving te professionaliseren, krijgen medewerkers de mogelijkheid om vlot en moeiteloos onderling te communiceren. Dit draagt aanzienlijk bij aan de effectiviteit binnen de organisatie.

Groothandel-distributie

Eén centrale opslagplek voor al uw gegevens

Distributie- en groothandelsorganisaties werken met een breed scala aan data. Een aanzienlijk deel van deze gegevens bevindt zich op verschillende apparaten of op traditionele fileservers. Deze versnippering brengt aanzienlijke risico’s met zich mee met betrekking tot het verlies van gegevens. Dit is natuurlijk iets wat je als organisatie ten koste van alles wilt vermijden.

Een SharePoint omgeving biedt de mogelijkheid om alle gegevens op één centrale locatie op te slaan. Dit creëert een situatie waarin alle medewerkers toegang hebben tot één centraal systeem, waarin alle gegevens veilig worden opgeslagen. Door middel van toegangsrechten kan data afgeschermd worden, waardoor verschillende afdelingen enkel toegang hebben tot relevante gegevens.

Toegang via een beveiligde werkomgeving

Met een moderne werkplek wordt er gebruik gemaakt van een uiterst veilige werkomgeving. Toegang tot gegevens wordt toegewezen op basis van gebruikersrechten, waardoor dit ook geschikt is voor vertrouwelijke informatie. Met uitgebreide beveiligingsmogelijkheden worden de gegevens optimaal beveiligd.

Communicatie & Media beveiligde werkomgeving

ICT-partner voor het MKB

OfficeGrip als Business partner

Efficiënt werken

Snel toegang tot benodigde gegevens

Binnen distributie- en groothandelsorganisaties is het streven naar efficiëntie van groot belang. Een solide ICT-omgeving vervult hierbij een belangrijke rol. Door medewerkers de kans te bieden om gebruik te maken van een moderne werkplek, wordt de mogelijkheid tot efficiënter werken vergroot, wat rechtstreeks leidt tot een verhoogde productiviteit.

D&G

Complete ondersteuning

Ons Adoption & Change Management traject

Met ons Adoption & Change Management traject ondersteunen wij organisaties gedurende het hele proces. Het implementeren van een nieuw ICT-systeem zorgt voor verandering binnen de organisatie. Bij OfficeGrip zetten we ons in om medewerkers het maximale uit de nieuwe omgeving te laten halen, wat sterk bijdraagt aan het stimuleren van hun creativiteit.

Veiligheid

Deel gegevens op een veilige manier

Met een moderne werkplek beschikken werknemers over een veilig platform om gegevens met elkaar te delen. Op deze manier kunnen zij beter samenwerken, terwijl de organisatie controle behoudt. Dit draagt sterk bij aan de veiligheid, effectiviteit en productiviteit van de werkzaamheden. 

Minder complexiteit

Vereenvoudig de ICT-omgeving

Organisaties maken regelmatig gebruik van verschillende systemen. Dit zorgt voor onnodige complexiteit en kan veiligheidsrisico’s met zich meenemen. Met Microsoft 365 maak je de omgeving simpeler, veiliger en kostenefficiënt.

ICT-partner voor het MKB

OfficeGrip als Business partner

“De beste ICT-Partner voor het MKB zijn” – daar doen wij het voor. Bij OfficeGrip helpen wij bedrijven succesvol vanaf elke locatie te laten werken. Dit doen wij door ondersteuning te bieden op het gebied van software- en hardware oplossingen. 

Microsoft 365

Inbegrepen Microsoft 365 apps en services

Met Microsoft 365 heeft u toegang tot de meest gebruikte Office apps. Werk vanuit de cloud en ontvang maandelijkse updates om met de meest recente versies te werken. Samenwerken met collega’s wordt makkelijker door Microsoft Teams en met OneDrive heeft u altijd toegang tot uw bestanden.

Microsoft Office 365 Word

Word

Microsoft Office 365 Excel

Excel

Microsoft Office 365 PowerPoint

PowerPoint

Microsoft Office 365 Outlook

Outlook

Microsoft Office 365 Exchange

Exchange

Microsoft Office 365 Publisher

Publisher

Microsoft Office 365 Access

Access

Microsoft Teams

Optimaal samenwerken in één omgeving

Microsoft Teams brengt alle interne communicatie samen in één systeem, waardoor korte vragen niet langer in de mail terechtkomen. Documenten delen met collega’s wordt vereenvoudigt, dankzij de mogelijkheid om ze rechtstreeks via de chat te versturen. Daarnaast biedt het platform handige vergaderopties voor een gemakkelijke en effectieve samenwerking.

Microsoft Teams Odido
OneDrive Accountancy

OneDrive Business

Tot 1 TB aan persoonlijke cloudopslag in OneDrive

Met OneDrive for Business heeft elke werknemer een gepersonaliseerde opslagplek in de cloud. De OneDrive Business omgeving is een opslagruimte waarin werknemers op een eenvoudige manier documenten kunnen opslaan en beveiligen. 

Microsoft Office applicaties

Een vertrouwde omgeving met de Microsoft Office apps

Met Microsoft 365 is er toegang tot alle Microsoft Office apps. Deze apps zijn voor werknemers meestal al bekend. Door de integratie met de cloud werken deze apps naadloos met elkaar samen. 

Neem contact op

Vul onderstaand formulier in en we nemen spoedig contact met u op.








    Of bereik ons via de onderstaande gegevens: