Een digitale werkplek voor intermediairs

Bij OfficeGrip ondersteunen wij de intermediaire sector met verschillende ICT-oplossingen. Bekijk al onze oplossingen of neem contact op met een van onze adviseurs.

Een moderne werkplek voor de complete organisatie

Binnen de arbeidsmarkt neemt de intermediaire sector een cruciale positie in als de essentiële schakel tussen werkzoekenden en werkgevers. Deze positie brengt haar eigen unieke uitdagingen met zich mee, waarbij ICT een centrale rol speelt. Ons schaalbare en altijd toegankelijke platform, dat voortdurend up-to-date wordt gehouden, biedt een perfecte ICT-oplossing die naadloos aansluit bij de wensen en behoeften van deze sector.

Het onderhouden van nauw contact met zowel werknemers als werkgevers is van groot belang binnen de intermediaire sector, of dit contact nu verloopt via telefoon, e-mail of fax. Om te zorgen dat dit contact continu mogelijk is, stelt OfficeGrip een platform ter beschikking waarin telefonie, e-mail en fax geïntegreerd zijn via Lync en Exchange. Dit platform is toegankelijk vanaf elk apparaat en elke locatie, waardoor u altijd en overal verbonden blijft.

Eén centrale opslagplek voor al uw gegevens

Binnen de intermediaire sector wordt intensief gewerkt met gevoelige informatie die betrekking heeft op de privacy van individuen. OfficeGrip beschikt over de kennis van de relevante wet- en regelgeving met betrekking tot privacygevoelige gegevens. Met behulp van SharePoint bieden wij organisaties binnen de Intermediaire sector een oplossing die het mogelijk maakt om privacygevoelige informatie op te slaan, te archiveren, te openen en te bewerken in overeenstemming met de geldende wetten en voorschriften.

SharePoint zorgt ervoor dat iedereen direct toegang heeft tot de meest recente gegevens. Het is een veilige omgeving waarin verschillende back-up mogelijkheden zijn, waardoor de data optimaal wordt beschermd.

Toegang via een beveiligde werkomgeving

Met een moderne werkplek wordt er gebruik gemaakt van een uiterst veilige werkomgeving. Toegang tot gegevens wordt toegewezen op basis van gebruikersrechten, waardoor dit ook geschikt is voor vertrouwelijke informatie. Met uitgebreide beveiligingsmogelijkheden worden de gegevens optimaal beveiligd.

Communicatie & Media beveiligde werkomgeving

ICT-partner voor het MKB

OfficeGrip als Business Partner

Creativiteit

Maak samenwerken makkelijker

Een effectieve samenwerking is een belangrijk onderdeel voor intermediairs. Met een moderne werkplek wordt het makkelijker om samen in dezelfde documenten te werken. Iedereen heeft toegang tot de nieuwste gegevens, waardoor dubbele informatie wordt voorkomen.

Complete ondersteuning

Ons Adoption & Change Management traject

Met ons Adoption & Change Management traject ondersteunen wij organisaties gedurende het hele proces. Het implementeren van een nieuw ICT-systeem zorgt voor verandering binnen de organisatie. Bij OfficeGrip zetten we ons in om medewerkers het maximale uit de nieuwe omgeving te laten halen, wat sterk bijdraagt aan het stimuleren van hun creativiteit.

Minder complexiteit

Vereenvoudig de ICT-omgeving

Organisaties maken regelmatig gebruik van verschillende systemen. Dit zorgt voor onnodige complexiteit en kan veiligheidsrisico’s met zich meenemen. Met Microsoft 365 maak je de omgeving simpeler, veiliger en kostenefficiënt.

ICT-partner voor het MKB

OfficeGrip als Business partner

“De beste ICT-Partner voor het MKB zijn” – daar doen wij het voor. Bij OfficeGrip helpen wij bedrijven succesvol vanaf elke locatie te laten werken. Dit doen wij door ondersteuning te bieden op het gebied van software- en hardware oplossingen. 

Microsoft 365

Inbegrepen Microsoft 365 apps en services

Met Microsoft 365 hebben organisaties toegang tot de meest gebruikte Office apps. Werk vanuit de cloud en ontvang maandelijkse updates om met de meest recente versies te werken. Samenwerken met collega’s wordt makkelijker door Microsoft Teams en met OneDrive heeft u altijd toegang tot uw bestanden.

Microsoft Office 365 Word

Word

Microsoft Office 365 Excel

Excel

Microsoft Office 365 PowerPoint

PowerPoint

Microsoft Office 365 Outlook

Outlook

Microsoft Office 365 Exchange

Exchange

Microsoft Office 365 Publisher

Publisher

Microsoft Office 365 Access

Access

Microsoft Teams

Optimaal samenwerken in één omgeving

Microsoft Teams brengt alle interne communicatie samen in één systeem, waardoor korte vragen niet langer in de mail terechtkomen. Documenten delen met collega’s wordt vereenvoudigt, dankzij de mogelijkheid om ze rechtstreeks via de chat te versturen. Daarnaast biedt het platform handige vergaderopties voor een gemakkelijke en effectieve samenwerking.

Microsoft Teams Odido
OneDrive Accountancy

OneDrive Business

Tot 1 TB aan persoonlijke cloudopslag in OneDrive

Met OneDrive for Business heeft elke werknemer een gepersonaliseerde opslagplek in de cloud. De OneDrive Business omgeving is een opslagruimte waarin werknemers op een eenvoudige manier documenten kunnen opslaan en beveiligen. 

Microsoft Office applicaties

Een vertrouwde omgeving met de Microsoft Office apps

Met Microsoft 365 is er toegang tot alle Microsoft Office apps. Deze apps zijn voor werknemers meestal al bekend. Door de integratie met de cloud werken deze apps naadloos met elkaar samen. 

Neem contact op

Vul onderstaand formulier in en we nemen spoedig contact met u op.








    Of bereik ons via de onderstaande gegevens: