Werk vanaf iedere locatie op basis van Microsoft 365.
Breng uw bedrijfsapplicaties naar de Cloud.
Bestel zakelijke apparaten in de webshop.
Herstel data binnen uw Microsoft 365 Cloud omgeving.
Beheer e-mailhandtekeningen in uw organisatie centraal.
Bescherm uw gegevens om verlies te voorkomen.
Bescherm uw apparaten tegen malware en andere dreigingen.
Bescherm tegen aanvallen, zoals phishing, malware en spam.
Voorkom identiteitsdiefstal en ongeoorloofde toegang.
Krijg inzicht in uw beveiligingsrisico’s en aanvalsoppervlak.
Creëer cyber-awareness onder uw medewerkers.
Laat Teams, SharePoint en OneDrive voor u werken.
Vergroot creativiteit en productiviteit in uw organisatie met AI.
Zet SharePoint in als krachtig communicatieplatform.
Houdt grip op wildgroei aan unieke rechten in SharePoint.
Verbind iedereen in de organisatie met elkaar in Viva Engage.
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt.
Persoonlijke begeleiding op de werkvloer.
Een zachte landing in uw Microsoft 365 omgeving.
OfficeGrip Adoptie Consultants beschikbaar via Teams.
Centrale hub voor beleid- en kennisdeling.
Geef nieuwe medewerkers een zachte landing.
Optimale bereikbaarheid met vaste telefonie via Microsoft Teams.
Mobiele telefonie van Odido met Hello Business.
Integreer uw vaste en mobiele nummer binnen Teams.
Veilig internetten onderweg op uw tablet of laptop.
Communicatie & conferentie producten
Een volledig en beveiligd netwerk op kantoor.
Veilige glasvezel internetlijn met Firewall.
Zakelijk glasvezel internet.
Houdt uw netwerk in vorm.
Verbeter het WiFi bereik op kantoor.
Een SharePoint omgeving maakt het mogelijk om gegevens op één centrale plek op te slaan. Voor de accountancy betekent dit concreet dat gegevens makkelijker en veiliger toegankelijk worden. Het werken met traditionele servers voldoet niet meer aan de beveiligingsstandaarden die van uw organisatie wordt verwacht. Een SharePoint omgeving in de cloud biedt de mogelijkheid om geavanceerde beveiligingsmethodes toe te passen. In de basis zorgt SharePoint ervoor dat samenwerken makkelijker wordt, gegevens veilig opgeslagen blijven en dat gegevens makkelijker gevonden kunnen worden.
Een SharePoint omgeving kan op veel verschillende manieren worden ingericht. Voor de accountancy is het belangrijk om na te denken over de beveiliging en productiviteit binnen de organisatie. Als accountantskantoor verwerkt uw organisatie enorm veel privacygevoelige data. Het is wettelijk verplicht om veilig met deze gegevens om te gaan en datalekken te voorkomen.
SharePoint creëert een stabiele basis om alle documenten en gegevens op te slaan in de cloud. In de basis is SharePoint een document management systeem, waardoor er daadwerkelijk structuur komt in de dataopslag. Alle gegevens van uw organisatie worden in de cloud opgeslagen. De cloud zorgt voor de benodigde beveiliging en bewaakt de toegang tot gegevens. Dit is veiliger dan een traditionele server binnen uw organisatie.
Wat wij vaak zien binnen de accountancy, is een traditionele server met een oneindige mappenstructuur. Dit levert verschillende problemen op binnen uw organisatie. Om maar een aantal voorbeelden te noemen:
Dit zijn maar een aantal voorbeelden die wij binnen de accountancy branche zien. Om uw dienstverlening optimaal te kunnen verlenen moet de ICT-omgeving op orde zijn. Daar hoort de dataopslag van uw organisatie bij. Een SharePoint omgeving gebruikt u dus in de basis om productiever & veiliger te werken.
SharePoint wordt voor de accountancy speciaal ingericht om veiliger en productiever te werken. Dit komt omdat werknemers vanaf elke locatie toegang hebben tot de nieuwste gegevens. Wat wij vaak zien, is dat gegevens heen en weer worden gemaild. Dit zorgt voor verschillende versies en kan gegevensverlies veroorzaken. Het is ook risicovoller, omdat gegevens onbedoeld de organisatie kunnen verlaten. SharePoint voor de accountancy lost deze problemen op door één centrale opslaglocatie te creëren voor alle gegevens.
Gegevens in een SharePoint omgeving worden gestructureerd opgeslagen. Dit maakt het veel makkelijker om gegevens terug te vinden, waardoor werknemers minder tijd kwijt zijn aan het zoeken naar relevante data. Bijkomend voordeel is dat SharePoint gebruik maakt van een krachtige zoekfunctie. Dit betekent dat werknemers via de zoekbalk snel en gemakkelijk de juiste data kunnen vinden, zelfs als ze niet weten waar deze data staat. Dit verhoogt het gebruiksgemak en helpt werknemers focussen op hun werkzaamheden.
Een SharePoint omgeving maakt deel uit van de moderne werkplek voor de accountancy. Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om veiliger en productiever te werken. De beveiligingsmogelijkheden worden vanuit deze moderne werkplek toegepast op een SharePoint omgeving. Voor de accountancy zijn een aantal beveiligingsmogelijkheden van SharePoint enorm belangrijk. Deze mogelijkheden zorgen ervoor dat gegevens optimaal beschermd blijven.
Het inloggen in een omgeving moet op een veilige manier gebeuren. Door gebruik te maken van SharePoint worden alle inlogpogingen extra gecontroleerd. Dit gebeurt op de achtergrond, waardoor werknemers daar geen hinder van ondervinden. Het zorgt ervoor dat kwaadwillende inlogpogingen direct geweerd worden uit uw ICT-omgeving. Cybercriminaliteit blijft toenemen, waardoor een beveiligde werkomgeving noodzakelijk is voor uw organisatie.
De accountancy heeft veel te maken met privacygevoelige gegevens. Een traditionele server geeft in de basis iedereen toegang tot alle gegevens die daarop staan. Dit is niet een veilige manier, omdat werknemers niet alle gegevens moeten kunnen inzien. Wat SharePoint doet, is werknemers toegang geven op basis van toegangsrechten. Deze toegangsrechten worden gedefinieerd aan de hand van de wensen binnen uw organisatie.
Concreet betekenen deze toegangsrechten dat werknemers niet zomaar tot alle gegevens toegang hebben. Het is mogelijk om een leidinggevende diepere toegang te geven dan een werknemer. Ook kunnen leidinggevende toestemming geven voor het delen van gevoelige gegevens. Dit is allemaal naar wens in te richten, waardoor gegevens veiliger worden gedeeld. Bij ons adoptie & change management traject betrekken wij belanghebbende binnen de organisatie, waardoor wij passend advies kunnen geven over de databescherming binnen uw organisatie.
Een SharePoint omgeving helpt de accountancy om veiliger en productiever te werken. Het is onderdeel van de moderne werkplek voor de accountancy, waardoor accountantskantoren efficiënter kunnen werken. De traditionele manier van werken maakt het lastiger om samen te werken en neemt beveiligingsrisico’s met zich mee. Met een SharePoint omgeving in combinatie met de moderne werkplek wordt het voor de accountancy mogelijk om betere dienstverlening te leveren.
Meer informatie over de moderne werkplek?
Download dan gratis ons eBook met meer informatie
ADRES
Blauwhekken 5b
4751 XD Oud Gastel
CUSTOMER CARE
LINKS