Blog

Het laatste nieuws van OfficeGrip

e-mail-instellen-outlook-2013-2010-office-365

Hoe stel ik mijn e-mail in in Outlook 2013 of 2010 voor Office 365

In deze stappen wordt beschreven hoe u uw e-mailaccount op uw pc kunt instellen met Outlook 2013 of Outlook 2010.Heeft u een Mac? Zie E-mail instellen in Outlook voor Mac of E-mail instellen in Outlook voor Mac 2011.

Zie Een e-mailaccount toevoegen met aangepaste instellingen of wanneer de automatische configuratie niet werkt als u Outlook wilt instellen met een account dat POP3 of IMAP4 gebruikt.

OPMERKING   Als u Outlook 2010 gebruikt met Office 365 voor Bedrijven, moet u uw bureaublad instellen voordat u Outlook kunt instellen voor toegang tot uw account. Zie Office 2010-bureaubladprogramma’s instellen voor gebruik met Office 365 voor Bedrijven.

  1. Open Outlook 2013 of Outlook 2010. Wanneer de wizard Outlook opstarten is geopend, selecteert u Volgende. Selecteer op de pagina E-mailaccounts de optie Volgende.Als de wizard niet wordt geopend of als u een extra e-mailaccount wilt toevoegen, selecteert u op de Outlook-werkbalk het tabblad Bestand.

    Schermafbeelding van het linkerdeel van het Outlook-lint met Bestand geselecteerd

  2. Selecteer Account toevoegen.

    De opdracht Account toevoegen in de weergave Backstage

  3. Geef op de pagina Automatische accountconfiguratie uw naam, e-mailadres en wachtwoord op, en selecteer vervolgens Volgende.
  4. Selecteer Voltooien.

 

Als uw account niet automatisch is geconfigureerd, wordt u in Outlook mogelijk gevraagd het opnieuw te proberen via een niet-versleutelde verbinding met de e-mailserver. Als dit niet werkt, kunt u de optie voor handmatig instellen gebruiken. Zie Een e-mailaccount toevoegen met aangepaste instellingen of wanneer de automatische configuratie niet werkt.
 

 OfficeGrip

Officegrip zet uw bedrijf in de cloud. Daarbij passen wij de nieuwste technologie toe van Microsoft. Wij voorzien uw bedrijf van het complete Office365 pakket aangevuld met Sharepoint, Dynamics en de beste trainingen zodat u optimaal gebruik kunt maken van uw nieuwe IT-omgeving.

No Comments

Leave a feedback