Met een moderne werkplek wordt het mogelijk om vanaf elke locatie te werken.
Bescherm je medewerkers en gegevens tegen cyberbedreigingen.
Verhoog de productiviteit binnen je organisatie
Digitale transformatie met de eindgebruiker als middelpunt
De beste Office-apps voor uw organisatie
Het samenwerkings- platform voor uw team
Het mobiele, intelligente intranet
De bekende Office suite van Microsoft
Vergroot creativiteit en productiviteit met je dagelijkse AI-companion
Microsoft gecertificeerde technici lossen uw problemen op.
Strategisch advies op maat voor uw organisatie
In de afgelopen jaren heeft technologie een onmiskenbare positie ingenomen in zowel ons zakelijk- als privéleven. Sinds de introductie van AI-technologieën zijn systemen slimmer geworden en ontwikkeld om ons steeds beter van dienst te zijn.
Binnen de zakelijke wereld is AI een ware revolutie teweeg aan het brengen. Organisaties worden geconfronteerd met prachtige kansen en nieuwe uitdagingen. Met aankomende introducties zoals Microsoft Copilot, zal AI-technologie ons werkend leven blijvend gaan veranderen; we zullen bijvoorbeeld ondersteund gaan worden in het opstellen van documenten en zullen automatische suggesties krijgen op basis van diepgaande data-analyses. Tegelijkertijd brengt de introductie van AI-systemen ook zorgelijke bedreigingen met zich mee, zoals datalekken, privacykwesties en bovenal: cybersecurityrisico’s.
Het is duidelijk dat organisaties die willen profiteren van AI, de juiste ondersteuning moeten kunnen verkrijgen op hun IT-omgevingen. Dit om zowel de kansen te grijpen als de risico’s te beheersen. Tegenwoordig passen traditionele manieren van ondersteuning daar niet meer bij.
Met trots introduceren wij daarom een belangrijke uitbreiding van onze Customer Care dienstverlening, namelijk onze nieuwe digitale collega: Suzie!
Vanaf 1 november 2023 zullen wij over ons gehele platform de AI-technologie gaan inschakelen welke Suzie definitief tot leven gaat brengen. Suzie is onze ‘virtual agent’ die onze klanten op basis van 24/7 vanuit hun eigen Microsoft Teams omgeving real–time zal gaan ondersteunen met de meest voorkomende ondersteuningsvragen. Wanneer Suzie onze klanten niet passend kan ondersteunen, worden zij rechtstreeks doorgeschakeld naar één van onze Customer Care engineers. Zij staan per 1 november klaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 24.00 uur.
We zijn ervan overtuigd dat verruiming van onze openingstijden en introductie van Suzie onze klanten tijdig voorbereiden op de kansen en bedreigingen van AI-technologie.
Door inzet van onze virtual agent zijn wij in staat om onze klanten sneller en efficiënter van dienst te kunnen zijn met passende oplossingen. Suzie helpt om concrete informatie in te winnen zodat onze Customer Care engineers snel en doelgericht onze klanten kunnen bedienen. Daarnaast stelt het verruimen van onze openingstijden ons in staat om onze klanten effectiever van dienst te kunnen zijn.
Dankzij het verruimen van onze openingstijden wordt het tevens mogelijk om gepland werk in de avonden uit te voeren, zodat er tijdens reguliere kantoortijden alle ruimte is om onze klanten met maximale focus te ondersteunen. Klanten kunnen sneller weer aan de slag zodat zij zo min mogelijk productiviteitsverlies hebben.
Niet alleen bedrijven profiteren van AI, datzelfde geldt ook voor cybercriminelen. Middels AI wordt het kinderlijk eenvoudig om cyberaanvallen te ontplooien en krachtiger te maken. Aangezien cybercriminelen wereldwijd en 24/7 actief zijn, bereiden we ons met deze stap voor om uw organisatie blijvend veilig te houden. We verwachten dat in de nabije toekomst hiervoor zogenaamde “Emergency and Response” ondersteuning op basis van 24/7 voor klanten wenselijk gaat zijn.
Suzie geeft onze klanten één duidelijk aanspreekpunt voor alle ondersteuningsvragen, zelfs meer dan enkel IT-vraagstukken. Dit creëert een vertrouwde en gereguleerde bron van antwoorden, in tegenstelling tot ChatGPT-achtige bronnen welke zich baseren op openbare en niet geverifieerde informatie vanaf het internet. Daarnaast voorkomt het potentiële datalekken van bedrijfsinformatie via dergelijke ongereguleerde bronnen.
Als laatste zien wij dat steeds meer klanten buiten de reguliere kantoortijden willen rekenen op kwalitatieve ondersteuning; van relatief eenvoudige ondersteuningsvragen tot aan bestrijding van een cyberincident. De realiteit is dat we steeds meer plaats- en tijdonafhankelijk gaan werken, wat de verwachtingen van klanten in termen van beschikbaarheid aanzienlijk heeft verhoogd.
Kortom, wij zien onze nieuwe digitale collega Suzie als een mooie en innovatieve vervolgstap binnen onze dienstverlening!
CEO
Contact
Supportdesk
Bezoekadressen
Het laatste Microsoft 365 nieuws in jouw mailbox? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief!